به گزارش ایرنا، محمدرضا زمردیان روز شنبه در آئین معارفه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل افزود: شعار امسال کانون «تمرین زندگی» است و برای همین موضوع بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی نیز ' قصه‌ زندگی من ' انتخاب شده است.
وی با بیان اینکه قصه‌گویی به اندازه تاریخ بشر قدمت دارد، اظهار داشت: قصه گویی ابزاری ارتباطی برای انتقال تجربه‌ها، احساس‌ها، بینش‌ها، فرهنگ‌ها، سنت‌ها و جهان‌بینی اقوام مختلف به شمار می‌رود.
وی با اشاره به اینکه استان اردبیل میزبان شایسته ای برای این جشنواره خواهد بود، بیان کرد: امیدواریم با برگزاری جشنواره قصه‌گویی سهم کوچکی در احیای این فرهنگ داشته باشیم.
او اضافه کرد: تفاوت اصلی این دوره با جشنواره‌های قبلی بخش قصه‌های 90 ثانیه‌ای است و عموم مردم می‌توانند قصه‌های خود از غم‌ها و شادی‌های زندگی را در این مدت زمان روایت کنند.
وی با بیان اینکه متولی اصلی فرهنگ کودک و نوجوان در کشور کانون است، ادامه داد: در هر فعالیت کانون باید شریک فرهنگی داشت چون به تنهایی نمی توان به اهداف مورد نظر رسید.
زمردیان گفت: یکی از الویت های کانون توجه به موضوع سبک و مهارت های زندگی است و دوره‌های تخصصی مهارت‌های زندگی ویژه گروه‌های سنی کودک و نوجوان برگزار می شود.
معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزود: کانون در سراسر کشور باید خانه، مامن و پناهگاه همه هنرمندان و نخبگان استانها باشد.
در این آئین از زحمات زهرا جمادیه مدیر کل سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با اهدای لوحی تقدیر و زعفر احدزاده به عنوان مدیرکل جدید این استان معرفی شد.
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.