به گزارش ایرنا، سید ناصر اسحاقی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب اردبیل به ایرنا افزود: در یازدهمین دوره نمایشگاه کتاب اردبیل که پارسال برگزار شد به ارزش 10 میلیارد ریال کتاب به علاقمندان به فروش رسید.
وی بیان کرد: بیش از 600ناشر برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام کرده بودند که به دلیل محدودیت فضا، تنها 300 ناشر در بیش از 160 غرفه حاضر شدند تا تازه ترین نشر خود عرضه کنند.
اسحاقی افزود: بیش از 20 غرفه برای ناشران استان در نظر گرفه شده است تا به همراه کتابفروشی‌ها در این نمایشگاه حاضر باشند که البته امیدواریم این قلعه‌بانان فرهنگی با غنای اقتصادی و توانمندی مالی بتوانند در سال‌های آینده در برگزاری نمایشگاه با محوریت اصلی اقدام کرده و حرکت کنند.
وی خاطرنشان کرد: از جمله برنامه‌های فرهنگی و جنبی تدارک دیده شده در نمایشگاه دوازدهم برپایی ایستگاه‌های مطالعه برای کودکان و نوجوانان، کارگاه جام باشگاه‌های کتاب ویژه مهدهای کودک، راه‌های مقابله با آسیب‌های فضای مجازی، رونمایی از کتاب الف تا تا، نمایش‌خوانی با محوریت تاریخ دفاع مقدس، کارگاه پیشگیری و راهکارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی، حضور نویسندگان کتاب سال در اردبیل و رونمایی از آثار آنها به همراه برپایی کارگاه فن بیان و قصه‌گوئی و عصر شعر عاشورایی می باشد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، دوازدهمین نمایشگاه کتاب اردبیل عصر یکشنبه افتتاح شد و با عرضه انواع کتاب های تازه شامل موضوعات و عناوین مختلف در 160 غرفه از امروز تا جمعه پیش رو دایر خواهد بود.
6016/3006
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.