استاندار اردبیل گفت: با پایان یافتن عملیات عمرانی موزه دفاع مقدس این پروژه فرهنگی سال آینده افتتاح می‌شود.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، اکبر بهنامجو در جلسه شورای اداری استان اردبیل که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در محل حسینیه نمایشگاه رزمی فرهنگی دفاع مقدس با محوریت بازسازی عملیات مرصاد برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران و دوران دفاع مقدس منبعث از فرهنگ عاشورایی و محرم است و رزمندگان ما با تاسی به مولای خود درر هشت سال دفاع مقدس با پشتیبانی ملت موفق شدند در صحنه‌های مختلف شایسته و آبرومند عمل کنند.
وی با بیان اینکه حق نداریم از این ارزش‌ها و آرمان‌های به دست آمده ذره‌ای فاصله بگیریم، خاطرنشان کرد: ما هر چه داریم از خون پاک شهدا و آرمان بلند آنهاست و باید با وفاداری و تمام حرمت این خون‌های پاک را پاسداری کرده و زمینه تحقق آرمان بلند انقلاب اسلامی را فراهم کنیم.
رئیس شورای اداری استان اردبیل بیان کرد: ما اگر نسبت به این عهد و پیمان بی‌وفایی کنیم قطعا در پل صراط شهدا و ایثارگران یقه ما را خواهند گرفت و مدیران و مسئولان امروز حق ندارند در عرصه خدمت‌رسانی به این ملت و اسلام و انقلاب ذره‌ای سهل‌انگاری کرده و یا بخواهند کار امروز را به فردا بسپارند.
بهنامجو با اشاره به اینکه در حل مشکلات باید به راه و مسلک شهدا و آرمان بلند حسینی متوسل شویم، گفت: ما امروز در یک مسئولیت سنگین و در جنگ اقتصادی در حساس‌ترین مقطع باید راه حل منطقی را در مقابله با تهدیدهای دشمن در نظر بگیریم و سعی کنیم تا با بهترین عملکرد زمینه رضایت‌مندی مردم فراهم شود.
وی تصریح کرد: در 6 ماهه امسال نسبت به سال گذشته واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی سه برابر شده و قطعا این نشان از رغبت سرمایه‌گذاران برای حضور در این استان برای انجام فعالیت‌های اقتصادی است.
استاندار اردبیل زمینه همدلی و مشارکت در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها و همچنین پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال رادر حمایت از تولید ملی یادآور شد و بیان کرد: ما همانطوری که در دوران دفاع مقدس در برابر همه ایادی غرب و شرق موفق شدیم امروز نیز با وحدت و همگرایی می‌توانیم دشمن را در جنگ اقتصادی زمینگیر کرده و زمینه پیروزی وسیعی را فراهم کنیم.
بهنامجو با قدردانی از حضور معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری در اردبیل از باب بررسی طرح‌ها و پروژه‌های اشتغالزا در مناطق محروم و روستایی اظهار کرد: فعالیت‌های خوبی به همت بسیج سازندگی در راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی در مناطق روستایی و محروم شروع شده و قطعا تلاش ما بر این است تا با توانمندسازی اقتصادی ساکنان مناطق شرمنده معیشت و معاش آنها نباشیم.
در این جلسه معاون اقتصادی استاندار اردبیل نیز ضرورت راه‌اندازی میز خدمت را در همه دستگاه‌های اجرایی یادآور شد و گفت: در نیمه دوم سال اگر دستگاه‌های اجرایی در این زمینه نقص و مشکلی دارد باید نسبت به برطرف کردن آن اقدام کند.
بهمن حسین‌زاده خاطرنشان کرد: ما برای اولین بار در نیمه اول سال موفق شدیم تا با همکاری دستگاه‌های متولی یادواره شهدای کارمند را در اردبیل برگزار کنیم که این حرکت زمینه‌ساز یک اقدام موثر در توانمندی معنوی و روحی کارکنان خواهد بود.
وی به برگزاری برنامه‌های مختلف در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: برپایی نمایشگاه فرهنگی – رزمی مرصاد و همچنین ده‌ها برنامه فرهنگی، ورزشی، هنری و افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های متعدد در این هفته به توانمندی و شورآفرینی در جامعه کمک خواهد کرد.
 
 
مسئولان باید همچون کوه صبور مردم را در حل مشکلات اقتصادی یاری کنند
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل نیز در این جلسه با بیان اینکه سپاه در همه عرصه‌ها به ویژه عرصه اقتصادی و محرومیت‌زدایی در سال‌های اخیر ورود تمام عیار داشته است، اظهار کرد: به رغم حضور بخشی از یگان سپاه اردبیل در منطقه اشنویه بای مقابله با گروه‌های تروریستی ما در استان اردبیل با تلاش گروه‌های مختلف بسیجی سعی می‌کنیم تا زمینه یک حرکت تحول آفرین را در همه بخش‌ها فراهم کنیم.
سردار جلیل بابازاده به تهاجم گسترده دشمن در جنگ تحمیلی و بر هم زدن تعادل یک هزار و 120 کیلومتر منطقه مرزی در غرب و شمالغرب کشور اشاره کرد و گفت: استان اردبیل با تقدیم 3400 شهید توانست با سربلندی از این امتحان بیرون بیاید و ما با تقدیم شهید 13 ساله مرحمت بالازاده اوج ایثارگری و مظلومیت مردم این دیار را به رخ کشیدیم.
وی بیان کرد: بعد از سپری شدن 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و دورران دفاع مقدس امروز دشمن در عرصه دیگر و جنگ اقتصادی می‌خواهد ملت ایران را زمینگیر کند اما باید مسئولان کوه صبور و حلال مشکلات برای رفع نارسائی‌های مردمی باشند و زمینه یک حرکت تحولی را ایجاد کنند.
فرمانده سپاه استان اردبیل به تلاش استکبار برای تحقق اهداف و آرمان‌های انحراف اخلاقی و فرهنگی در جامعه اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: ضرورت دارد همه مسئولان به دور از نگاه سیاسی، حزبی و جناحی سعی کنند تا شایسته‌ترین خدمات برای این ملت عرضه شده و بیش از گذشته رضایتمندی آنها فراهم آید.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.