به گزارش ایرنا ، رامین معبودی روز شنبه در جریان بازدید مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل از عملیات عمرانی احداث آشیانه بالگرد هوایی جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: این آشیانه در 10 کیلومتری جاده اردبیل به آبی بیگلو احداث می ‌شود.
او اظهار داشت: این آشیانه در زمینی به مساحت 8 هزار و 419 مترمربع احداث می‌شود که 2 هزار و 126 مترمربع آن ساختمان، اعم از آشیانه و ساختمان اداری خواهد بود.
معبودی گفت: ساخت این آشیانه با هزینه ای بالغ بر 17 میلیارد و 200 میلیون ریال آغاز شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل همچنین با اشاره به استقرار بالگرد هوایی در استان اردبیل ادامه داد: از این بالگرد برای امدادرسانی به حادثه دیدگان خاص استفاده می‌ شود تا در کمترین زمان ممکن به افراد حادثه‌ دیده امداد رسانی شود.
وی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی بالگرد هوایی جمعیت هلال‌احمر در ساختمان معاونت امداد و نجات واقع در شهرک سینا مستقر شده ، افزود: با احداث آشیانه مشکلات پیش رو رفع خواهد شد.
اردبیل جزو 10 استان کشور در زمینه فراوانی وقوع حوادث طبیعی به شمار می رود و هر از گاهی بروز حادثه هایی مانند زمین لرزه ، رانش زمین ، سیل ، خشکسالی ، صاعقه ، طوفان ، سرمازدگی ، برف سنگین ، سرما و یخبندان شدید خسارت ها و تلفات های زیادی بر جای می گذارد.
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.