مسابقات قهرمانی دومیدانی بانوان کارگر کشور که با حضور 14 استان در اردبیل آغاز شده بود به خط پایان رسید.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در این مسابقات که دوندگان 14 استان کشور در قالب 50 ورزشکار حاضر شده بودند در 14 ماده رشته دومیدانی نظیر 100 متر سرعت، پرش طول، پرتاب دیسک و ... قهرمانان مشخص شده و برترین‌ها معرفی شدند.
در این مسابقات که چهره‌های برتر دومیدانی بانوان حاضر در لیگ‌های کشور حضور داشتند افراد منتخب در 14 ماده رشته دومیدانی به اردوی تیم ملی برای سال آینده دعوت شدند به طوری که از اردبیل به عنوان میزبان این مسابقات در رشته پرتاب دیسک ژاله کاردان ضمن شکستن رکورد قبلی مدال طلا را در این رشته از آن خود کرد.
اما در لیگ کاراته بانوان کشور که در مرحله دوم در گروه سنی نوجوانان و جوانان برگزار شد، رزمی‌کاران استان‌های کشور به روی تاتامی رفتند تا در کاتای تیمی و انفرادی نفرات برتر برگزیده و راهی مرحله سوم شوند.
سه مرحله باقیمانده مسابقات لیگ کاراته بانوان کشور قرار است در هفته‌های آینده برگزار شود تا بعد از پنج مرحله چهار نفر منتخب این رقابت‌ها به اردوی تیم ملی دعوت شوند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.