به گزارش ایرنا ، بهزاد ستاری روز سه شنبه در جریان افتتاح کلینیک مددکاری اجتماعی فروزان مشگین شهر افزود: در سایه تلاش های انجام شده اخیرا بیش از هشت هزار سهمیه به استان اردبیل اختصاص یافته است.
او از افراد واجد شرایط از جمله زنان سرپرست خانوار و خانواده هایی که معلول دارند خواست با مراجعه به ادارات بهزیستی شهرستان های استان نسبت به ثبت نام و دریافت مستمری ماهانه اقدام کنند.
وی اظهار داشت: خانواده هایی که معلولان خود را برای نگهداری به مراکز درمانی سپرده اند، در صورت ترخیص آنها علاوه بر بهره مندی از پنج میلیون ریالی یارانه تخصیصی به مراکز مبلغ 2 میلیون ریال دیگر نیز از بهزیستی دریافت خواهند کرد.
ستاری گفت: امسال به همت دولت تدبیر و امید مستمری مددجویان زیرپوشش بیش از سه برابر افزایش یافته است.
مدیرکل بهزیستی استان همچنین بیان کرد: امسال 273 کودک خیابانی در استان شناسایی شدند و در قالب توانمند سازی چهار میلیارد و 500 میلیون ریال برای این افراد هزینه شد.
فرماندار مشگین شهر نیز در این آیین گفت: 870 نفر از افراد واجد شرایط پشت نوبتی در اداره بهزیستی مشگین شهر ثبت نام کرده و موفق به دریافت مستمری شده اند.
اکبر صمدی افزود: با ثبت نام از این افراد تعداد کسانی که در این شهرستان از مستمری ماهیانه برخوردار هستند به 2 هزار و 260 نفر افزایش یافته است.
او با بیان اینکه مشگین شهر با دارا بودن 88 مرکز مختلف بهزیستی از جمله مهد کودک ، تی - سی ، کمپ ترک اعتیادو، کلینیک های مددکاری رتبه اول استان اردبیل را دارد، خواستار توجه بیشتر اداره کل بهزیستی استان به این منطقه شد.
وی از کسب رتبه دوم مشگین شهر در زمینه خدمت رسانی به افراد زیرپوشش خبر داد.
7117/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.