مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: 709 روستا در دولت تدبیر و امید از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، فیروز خدایی در نشست مدیران شرکت گاز اردبیل اظهار کرد: تمام 29 شهر استان اردبیل به صورت کامل از نعمت گاز بهره‌مند هستند و ما از این جهت جزو استان‌های سبز کشور محسوب می‌شویم.
وی با بیان اینکه یک هزار و 109 روستا تاکنون گازدار شده‌اند، خاطرنشان کرد: هم اکنون 89 درصد جمعیت ساکن در روستاهای استان اردبیل از این نعمت بهره‌مند هستند.  
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با بیان اینکه عملیات گازرسانی به 275 روستا در حال اجراست، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم تا یک سال آینده تمامی این پروژه‌ها با تامین اعتبار ویژه به سرانجام برسد.
خدایی ادامه داد: با بهره‌مندی ساکنان این روستاها درصد خانوار روستایی بهره‌مند از نعمت گاز به 97 درصد ارتقا می‌یابد که این بهترین شرایط را برای این استان در پیوستن به استان‌های سبز از نظر بهره‌مندی شهرها و روستاها فراهم می‌آورد.  
وی تصریح کرد: در حالی که در سال 92 و در پایان دولت دهم 400 روستا از گاز طبیعی بهره‌مند شده بود این تعداد هم اکنون به یک هزار و 109 روستا افزایش یافته است.
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در دولت تدبیر و امید ساکنان 709 روستا با بهره‌مندی از نعمت گاز توانستند از این خدمات ارزشمند نظام اسلامی بهره‌مند شده و استفاده کنند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.