به گزارش ایرنا، علی نظری شیخ احمد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بیشتر واحدهای این شهرک ها را صنایع کوچک و متوسط تشکیل دادند و براین اساس نیاز است توجه ویژه‌ای به این بخش از صنعت شود.
وی با اشاره به اینکه صنایع کوچک انعطاف‌پذیری بیشتری در بحران ها و تحولات اقتصادی دارند ،بیان کرد: ایجاد شرایط لازم برای سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان یکی از اهداف این شرکت است.
نظری بیان کرد: رسیدن به این هدف نیازمند ایجاد زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی است که در این جهت ، گام های بلندی در تکمیل و توسعه زیر ساخت های لازم برای توسعه شهرک ها و نواحی صنعتی استان انجام پذیرفته است.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل باشاره به اینکه :10 ناحیه صنعتی در این استان به مساحت 300 هکتار در حال توسعه است افزود: توسعه نواحی صنعتی با هدف اشتغال زایی،تثبیت جمعیت و سرمایه گذاری بخش خصوصی در دستور کار است و علاوه بر این توسعه 6شهرک صنعتی در استان مد نظر است .
وی اظهارداشت:در حال حاضر 23 شهر و نواحی صنعتی در استان متشکل از 9 ناحیه صنعتی ،هشت شهرک صنعتی و پنج شهرک صنعتی غیر دولتی فعال بوده و در تمامی آنها زیر ساخت های لازم برای توسعه فراهم شده است.
هم اکنون 17 شهرک و ناحیه صنعتی دولتی و پنج شهرک صنعتی غیردولتی در استان اردبیل فعال است.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.