بیست و نهمین دورره رقابت‌های علمی – تخصصی معلمان تربیت‌بدنی سراسر کشور با قهرمانی خراسان رضوی در اردبیل به کار خود پایان داد.
به گزارش ایسنا، منطقه‌ اردبیل، در این دوره از مسابقات که به میزبانی اردبیل برگزار شد، از 32 استان کشور 224 نفر معلم برگزیده تربیت بدنی به مدت 5 روز با همراهی 35 داور و 15 ناظر با یکدیگر رقابت کردند که در پایان در بخش تیمی خراسان رضوی اول، اصفهان نائب قهرمان و کردستان نیز در رده سوم قرار گرفت.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل در آئین اختتامیه این دوره از رقابت‌ها در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل، اظهار کرد: در این دوره از رقابت‌ها معلمان تربیت‌ بدنی برادران از استان‌ها مختلف در عین رفاقت باهم رقابت کردند و در پایان در بخش تیمی و انفرادی نفرات معرفی و برگزیده شدند.
احمد ناصری خاطرنشان کرد: برگزاری چنین رویدادهایی به ارتقای فضای نشاط و سرزندگی معلمان در آستانه سالتحصیلی جدید کمک می‌کند که ما افتخار میزبانی این دوره از رقابت‌ها را با همراهی داوران و ناظران وزارتی و استانی داشتیم که جا دارد از همکاری خوب دانشگاه محقق اردبیلی، دانشگاه آزاد، ورزش و جوانان و سایر نهادها که در برگزاری این رقابت‌ها یاریگر ما بودند قدردانی کنیم.  
وی افزود: سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش نه تنها سلامت، نشاط و سرزندگی نسل آینده را به همراه دارد بلکه فضایی را فراهم می‌آورد تا بیش از هر زمان دیگر بتوانیم بستر تحول را در جامعه به وجود آوریم.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل با قدردانی از معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در تامین اعتبار ویژه برای تجهیز و نوسازی امکانات ورزشی و بهداشتی مدارس بیان کرد: حدود یک میلیارد تومان از این تجهیزات به مدارس ارسال شد و تا شروع سالتحصیلی سعی می‌کنیم از محل اعتبارات استانی و ارزش افزوده و عوارض سیگار 6 میلیارد تومان دیگر تجهیزات در حوزه‌های مهارتی، فنی، آزمایشگاهی و کارگاهی خریداری و در اختیار مدارس استان قرار دهیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.