مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور گفت: تئاتر ابزار مناسبی برای فرهنگ‌سازی است.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، نیلی در مراسم اختتامیه بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان اردبیل با بیان اینکه در انجمن هنرهای نمایشی کشور تصمیم داریم تا به شهرستان‌ها و استان‌ها بیشتر بپردازیم، گفت: در شهرستان‌ها و استان‌ها استعدادهای متحیرکننده‌ای وجود دارد که ممکن است بازهم فضای تئاتر کشور متحول شود.
وی افزود: یکی از دغدغه‌های ما تعامل با ارگان‌هایی است که دغدغه فرهنگی دارند که امیدواریم با این تعامل قدمی برای اعتلای تئاتر برداریم.
نیلی با بیان اینکه چیزی بهتر از تئاتر برای فرهنگ‌سازی وجود ندارد، تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های ما در حوزه نمایش، کم بودن نوشته خوب است.

بلک‌باکس اردبیل طی یک سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد
در ادامه حمید لطف‌اللهیان با بیان اینکه توسعه عمرانی شهر قطعا بدون معجزه تئاتر و نمایش اتفاق نمی‌افتد، گفت: شهرداری‌ها یک نهاد فرهنگی و اجتماعی هستند و در همین راستا باید قبل از توسعه عمرانی به توسعه فرهنگی و اجتماعی شهر توجه کنیم.
وی با بیان اینکه شهرداری باید به سمت تربیت انسان‌های توسعه‌یافته برود، افزود: ما در شهرداری اردبیل توسعه فرهنگی و اجتماعی را در اولویت قرار داده‌ایم و در همین راستا به مناسبت عید سعید غدیر آمفی‌تئاتر روباز اردبیل طی هفته جاری افتتاح خواهد شد و همچنین استارت آمفی‌تئاتری دیگر در ورودی شورابیل از سمت شهرک نادری زده شده که تا یک سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
شهردار اردبیل گفت: با توافق شهرداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان اردبیل، مکان‌یابی بلک‌باکس اردبیل انجام و طی یک سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
لطف‌اللهیان با بیان اینکه معجزه تئاتر برای هیچکس پوشیده نیست، تصریح کرد: اصحاب هنر در توسعه انسان‌محور شهر نقش ویژه‌ای دارند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.