مراسم سالگرد ارتحال حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمد حسین شریعتی روز پنج شنبه دوم آذرماه در قم برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، مراسم سالگرد ارتحال حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمد حسین شریعتی از یاران و شاگردان حضرت امام(س) روز پنج شنبه دوم آذرماه از ساعت 14 تا 15:30 در حسینیه شهدا واقع در خیابان صفائیه شهر قم برگزار می شود.

در اطلاعیه بیت آن مرحوم آمده است: یک سال از عروج ملکوتی روحانی مبارز، مجاهد خستگی ناپذیر، پرورش یافته مکتب روح الله یار و همسنگر دیرین یادگار امام(ره)، مرحوم مغفور حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمد حسین شریعتی گذشت. سالی پر از اندوه در فراق بزرگ مردی که مصداق «والذین جاهدوا فینا» بود و تجسم« قدافلح المومنون» او که در ابعاد سبز اندیشه‌اش خاک نشینی با فرشیان و سلوک با عرشیان را قرین هم ساخته بود و درعین رافت و عطوفت مثال زدنیش، هرگز بر سر آرمان خویش با هیچ کس معامله نکرد و سبک بار در جوار رحمت دوست ماوی گزید.

اکنون در سالروز فقدانش، در سوگ هجرانش و در میثاق با آرمانش یک بار دیگر گردهم می‌آییم تا روحش را میهمان جرعه‌ای از زلال وحی سازیم. حضور شما صاحبدلان، آرامش بخش آن روح بزرگ و تسلی بخش خاطر خانواده سوگوارش خواهد بود.

گفتنی است پس از پایان این مراسم نیز شرکت کنندگان، بر سر مزار آن مرحوم در آرامستان باغ بهشت واقع در انتهای خیابان چهارمردان حاضر خواهند شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.