پنجمین همایش فیلمسازان آئینه و آفتاب با حضور زاون قوکاسیان و عبد الحمید ارجمند 28 بهمن ماه در محل نگارستان حضرت امام خمینی (س) برگزار گردید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، پنجمین همایش فیلمسازان آئینه و آفتاب با استقبال فیلم سازان اصفهانی و با حضور زاون قوکاسیان و عبد الحمید ارجمند 28 بهمن ماه از ساعت 14:30 لغایت 18 در محل نگارستان حضرت امام خمینی (س) برگزار گردید.

این همایش به همت امور سینمائی نمایندگی اصفهان موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (س) برگزار شد.
از جمله برنامه های این همایش افتتاح دبیر خانه دائمی جشنواره فیلم و فیلمنامه و عکس آئینه و آفتاب با حضور مدیریت نمایندگی اصفهان موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (س) و تعدادی از اساتید و سینماگران بود .
همچنین برگزاری نشست تخصصی آموزش کارگردانی فیلم کوتاه با حضور استادان زاون قوکاسیان و عبد الحمید ارجمند و دانشجویان و هنرمندان رشته سینما، از دیگر برنامه های همایش بود.

 

دبیر خانه دائمی جشنواره آئینه و آفتاب نیز زمان برگزاری هفتمین جشنواره فیلم و فیلمنامه و عکس آئینه و آفتاب با موضوع جشنواره آرا و اندیشه های حضرت امام(س) را مهر ماه سال 1391 اعلام کرد. این دبیرخانه همچنین افزود تا پایان سال 1390 از میان فیلمنامه های ارسالی 10 فیلمنامه انتخاب و مورد حمایت مالی قرار خواهد گرفت .مکان برگزاری جشنواره نیز نگارستان حضرت امام خمینی (س) اصفهان خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.