​ویژه‌برنامه گرامیداشت «سالروز تأسیس جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها به فرمان حضرت امام خمینی(قدس‌سره)» همزمان با سالروز تأسیس این مؤسسه علمی حوزوی برگزار می‌شود.

به گزارش جماران از روابط عمومی جامعه‌الزهرا(س)، ویژه برنامه گرامیداشت «سالروز تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به فرمان حضرت امام خمینی(قدس‌سره)» همزمان با سالروز تأسیس این مؤسسه علمی حوزوی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی، عضو هیئت امنای جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، سرکار خانم برقعی، مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و حجت الاسلام والمسلمین کمساری، رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی دفتر قم سخنرانان این مراسم هستند.

این مراسم روز دوشنبه ۳۱ مرداد ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ در سالن جلسات حوزه مدیریت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ظلّ عنایات الهی و ذیل توجهات حضرت ولیّ عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف با دستور حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، ۳۸ سال است که در مسیر تربیت بانوانی مهذب، عالم، زمان‌شناس، انقلابی، در سطوح فراتخصصی، تخصصی و عمومی و در راستای استحکام و تعالی خانواده و سایر ساحت‌ها در عرصه‌های ملی و بین‌المللی فعالیت می‌کند.

در بخشی از حکم حضرت امام خمینی(ره) در امر تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها آمده است: «بانوان محترم ایران در طول انقلاب ثابت نمودند که همدوش مردان می‌توانند‌‎ ‎‌حتی در فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی خدمت‌های ارزشمندی به اسلام و مسلمانان نمایند و‌‎ ‎‌در تربیت و تعلیم جامعۀ بزرگوار بانوان پیشتاز باشند، و اکنون بحمدالله‌تعالی مؤسسه‌ای‌‎ ‎‌در شهر مقدس قم، شهر علم و جهاد، برای تعلیم و تربیت بانوان محترم در دست‌‎ ‎‌ساختمان است، و امید است با کوشش علمای اعلام و مدرسین حوزۀ علمیۀ قم ـ دامت‌برکاتهم ـ این مقصد اسلامی جامۀ عمل پوشد و در رشد فکری و شکوفا شدن دانش‌‎ ‎‌اسلامی بانوان قدم مؤثری باشد».

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.