در مراسم افتتاحیه همایش بین‌المللی علمای اسلام در حمایت از مقاومت فلسطین، پیام دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین به صورت ویدئو کنفرانس برای حاضران در سالن همایش‌های هتل‌ المپیک پخش شد.

به گزارش جماران به نقل از ایسنا، رمضان عبدالله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پیام تصویری به همایش بین‌المللی علمای اسلام در حمایت از مقاومت فلسطین ضمن تشکر از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از مقاومت اسلامی در فلسطین، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در تهاجم به غزه ذره‌ای دستاورد نداشت و این به لطف سلاح مقاومت ملت فلسطین بود.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پیام تصویری خود با ابلاغ تشکر مردم فلسطین به علمای حاضر در این همایش به خاطر حمایت از مقاومت مردم فلسطین خاطرنشان کرد: پیروزی مردم غزه در جنگ پنجاه روزه علیه رژیم صهیونیستی حاصل تلاش و مقاومت آنان بود و این پیروزی متعلق به همه اعراب و مسلمانان جهان است.

وی ادامه داد: از بین رفتن توطئه‌های دشمن یکی از نتایج مهم مقاومت ملت فلسطین است و رژیم صهیونیستی به رغم تجهیزات بسیار پیشرفته نظامی نتوانست دستاوردی داشته باشد چرا که زنان و کودکان بی‌گناه ما توانستند نشان بدهند که پیروز همیشه میدان هستند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: مقاومت اسلامی نشان داد که می‌توان با وحدت و همدلی در برابر ارتش تا دندان مسلح رژیم صهیونیستی ایستادگی کنیم و آنها را در هم بکوبیم. ما نشان دادیم که صهیونیست‌ها نمی‌توانند در برابر نیروی عظیم الهی مقاومت در فلسطین قد علم کنند. مقاومت به صهیونیست‌ها درس مهمی داد.

رمضان عبدالله تاکید کرد: مقاومت اخیر مردم غزه، صهیونیست‌ها را وادار می‌کند تا در محاسبات خود برای آینده تجدیدنظر کنند و بدانند شکست همیشگی از آن آنان و پیروزی همیشه برای مقاومت اسلامی است. آنان هیچگاه نخواهند توانست به موفقیت‌های موقتی خود در آینده دلخوش کنند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین خطاب به علمای اسلام در که همایش حضور داشتند، تصریح کرد: ما باید در برابر زیاده‌خواهی‌های صهیونیست‌ها وحدت داشته باشیم و نشان بدهیم که اگر اعراب در کنار فلسطین باشند دستاوردهای عظیمی نصیب همه مسلمانان می‌شود. ما اطمینان داریم که در نبرد با اسرائیل باید اختلافات داخلی خود را فراموش کنیم و همه گروه‌های فلسطینی در برابر دشمن قسم خورده خود یعنی رژیم صهیونیستی ایستادگی می‌کنند.

وی گفت: امروز تمام مردم چه در غزه و چه در سرزمین‌های دیگر یک انگیزه بیشتری پیدا کرده‌اند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پایان از همه امت اسلامی، آزادگان جهان و کسانی که به مقاومت کمک کرده‌اند، تشکر کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.