پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

حجت الاسلام و المسلمین رضوی به جماران خبر داد:

بازدید نوروزی ۳۲ هزار نفر از بیت امام در خمین

مدیر نمایندگی خمین مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) اعلام کرد: در طول روزهای 28 اسفند ماه سال گذشته تا 13 فروردین ماه سال 95، 32 هزار نفر از زادگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در خمین بازدید داشتند.

حجت السلام و المسلمین سید جواد رضوی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، در تشریح برنامه های نوروزی بیت تاریخی امام خمینی (س)، با اعلام اینکه 32 هزار نفر در طول تعطیلات نوروز امسال از زادگاه امام خمینی (س) بازدید داشته اند، تصریح کرد: اکثر این بازدیدها به صورت خانوادگی و بخشی هم به صورت کاروان های راهیان نوری بود که در مسیر بازگشت از مناطق جنگی از بیت امام بازدید داشتند.

مدیر نمایندگی خمین مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) گفت: در این ایام با بسته های فرهنگی که شامل کتاب، جزوه، لوح فشرده و سایر اقلام فرهنگی بود از مهمانان نوروزی زادگاه معمار کبیر انقلاب اسلامی پذیرایی شد.

وی افزود: معرفی قسمت های مختلف بیت امام خمینی (س) در خمین و فعالیت های فرهنگی این مجموعه به مسافران نوروزی از جمله دیگر فعالیت هایی بود که در طول تعطیلات نوروز امسال توسط کارکنان این مجموعه انجام شد.

رضوی نمایشگاه عکس «یاد ایام» را از پربازدیدترین قسمت های زادگاه امام خمینی (س) در تعطیلات نوروز دانست و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با بیش از ۱۰۰ قطعه تصاویر مربوط به جوانی معمار کبیر انقلاب اسلامی تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی در قسمتی از این مجموعه پذیرای مهمانان نوروزی بود که با استقبال خوب مردم مواجه شد.

وی همچنین با اشاره به تقارن میلاد حضرت زهرا (س) و سالگرد قمری میلاد امام خمینی (س) با تعطیلات نوروز سال 95، اظهار کرد: به دلیل این تقارن برنامه های امسال بیت تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی رنگ و بوی دیگری به خود گرفته بود. بر این اساس از دیگر برنامه های بیت تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی همکاری در پخش برنامه ها و جشن های مختلف این مناسبت با شبکه های مختلف ملی و استان مرکزی بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.