مقالات لازم است در حداقل دو باکس و حداکثر 10 باکس تهیه و منتشر شود.

همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس، مسابقه مقاله‌نویسی در فضای مجازی و وبلاگ‌ها با عنوان «سند پر افتخار»، از سوی سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان به منظور پاسداشت رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و ترویج ارزش‌های آن دوران با شکوه و پرصلابت به نسل آینده‌ساز میهن اسلامی برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از سرویس نگاهی به وبلاگ‌های خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کلیه شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به همراه آدرس وبلاگ و مشخصات خود، تا تاریخ 15 مهر ماه به سایت www.ibs.ir معرفی کنند.
رعایت اصول مقاله‌نویسی، جذابیت عنوان مقاله، آموزنده بودن محتوای آن، تناسب متن با عنوان مقاله، رعایت اصول نگارش و ویرایش، جذابیت در تایپ و صفحه‌آرایی، استفاده از مأخذ معتبر و مستند با ذکر عنوان، پرهیز از اقتباس، گردآوری، کپی‌برداری و همچنین رعایت دیگر قواعد تألیف مقاله، از ملاک‌های سنجش و ارزیابی مقالات هستند. همچنین مقالات لازم است در حداقل دو باکس و حداکثر 10 باکس تهیه و منتشر شود.
نقش دانش‌آموزان در دفاع مقدس، نقش فرهنگیان در دفاع مقدس، کارکرد فرهنگ بسیجی اعم از (ایثار و شهادت، دشمن شناسی، دشمن ستیزی، تکلیف مداری، ولایت پذیری و ...) در دفاع مقدس، دفاع مقدس و حماسه وحدت آفرین ملت ایران، دفاع مقدس (همه اسلام در برابر همه کفر)، نقش دین، اعتقادات دینی و ولایت پذیری در دفاع مقدس، نقش تخریبی و توطئه‌های احزاب و گروهای سیاسی در دفاع مقدس، دفاع مقدس و سربلندی ایران اسلامی، دفاع مقدس و نهضت جهانی اسلام و همچنین دفاع مقدس و سند افتخار ملت ایران از محورها و موضوعات مسابقه مقاله‌نویسی «سند پرافتخار» هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.