حیدر مصلحی گفت: امروز اسرائیل ضعیف شده و این تنها نتیجه مقاومت ایران نیست، بلکه مقاومت مردم ایران امروز در سطح منطقه توسعه پیدا کرده و همین باعث ضعف اسرائیل شده است.

حجت الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی، وزیر سابق اطلاعات، در حاشیه راهپیمایی روز قدس و در گفت‌وگو با خبرنگار جماران اظهار کرد: اسرائیل طبق فرمایشات مقام معظم رهبری یک عقبه و پیشینه دارد و آن صهیونیسم سرمایه‌داری است. ما نباید فقط به امروزِ اسرائیل و فعالیت او در یک منطقه جغرافیایی توجه کنیم، این فقط ظاهر قضیه است و اسرائیل یک مجموعه سرمایه‌داری است که در جهان به اسم یهود و صهیونیسم فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: امروز اسرائیل ضعیف شده و این تنها نتیجه مقاومت ایران نیست، بلکه مقاومت مردم ایران امروز در سطح منطقه توسعه پیدا کرده و همین باعث ضعف اسرائیل شده است. همان طور که عرض کردم فعالیت صهیونیسم در منطقه ما پیشانی فعالیت سرمایه دارانه آن در کل جهان است. نگرانی اسرائیل هم از این است که پیشانی او در اثر مقاومتی که در منطقه شکل گرفته در حال حذف شدن است.

مصلحی در پاسخ به پرسشی درباره دلیل همکاری برخی حکام کشورهای عربی با اسرائیل گفت: حکام این کشورها دست نشانده استکبار هستند و استکبار نیز آنها را به این سمت هدایت می‌کند. این حکام دقیقا به همین دلیل با انقلاب اسلامی نیز مخالفت می‌کنند چون معنای انقلاب اسلامی مقاومت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.