نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه باید اندیشه های امام خمینی (س) روز به روز عمق بیشتری در توده های مردم داشته باشد، گفت: باید اندیشه های امام را به عنوان یک طرح جامع زندگی به مردم نشان دهیم.

آیت الله محمدعلی تسخیری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، اندیشه امام خمینی (س) را احیا کننده امت اسلامی عنوان و تصریح کرد: امت اسلامی که در حالت یأس به سر می برد، با این اندیشه حالت زندگی و بیداری اسلامی پیدا کرد.

دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی اظهار داشت: کسانی که وارث ایده های امام هستند، یعنی روحانیت معظم، باید سعی کنند تفکرات امام روز به روز عمق بیشتری در دل توده های مسلمانان داشته باشد؛ تا این ایده های زنده و روشن همیشه احیا کنندگان امت و حرارت دهنده انقلابی به همه توده ها باشند.

وی با انتقاد از کسانی که استفاده ابزاری از جمله های امام خمینی (س) دارند، تأکید کرد: این افراد در انحراف ها عمد دارند. باید اندیشه های امام را به عنوان یک طرح جامع زندگی به مردم نشان دهیم. البته در درجه اول باید این مسائل را در وجود خودمان نمایان کنیم. بعد از آن توده های مردم را به سمت این تفکر والا، آن هم به شکل جامع، سوق دهیم.

مشاور مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام ضمن تأکید بر اینکه اندیشه های امام خمینی (س) می تواند تأثیر عظیمی بر جوامع اسلامی و به خصوص جامعه ایران داشته باشد، گفت: متأسفانه امروز در امت اسلامی هویت اسلامی و تفکر استقلال و استکبار ستیزی کمرنگ شده است. اگر ما صدای امام را زنده کنیم در حقیقت امت اسلامی را زنده کردیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.