گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

کمساری مطرح کرد: استقبال چشمگیر از سامانه آموزش مجازی وصیت نامه امام خمینی(س)

وصیت نامه حضرت امام خمینی(س) توسط خانم دکتر طباطبایی در 12 درسنامه تدوین شده است که با استانداردهای جهانی اسکورم سازی و به صورت متن و تصویر و 300 تست چهار گزینه ای درآمده است . تاکنون بیش از 18 هزار نفر ازشرکت کنندگان مدرک قبولی خود را اخذ نموده اند.

مدیر نمایندگی اصفهان مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) سامانه‌ آموزش‌ مجازی مؤسسه تنظیم‌ و نشرآثار امام‌خمینی(س) را یکی از بزرگترین و موفق ترین سامانه های آموزشی‌کشور دانست و گفت: به طور متوسط روزانه 15 هزار نفر از این سامانه بازدید دارند و تاکنون بیش از 28 هزار نفر در کلاس های آموزشی این سامانه شرکت کرده اند که فارغ التحصیل شده اند و یا در حال گذراندن دوره آموزشی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عباس کمساری در گفت و گو با خبرنگار جماران، در خصوص فعالیت سامانه آموزش مجازی مؤسسه تنظیم و نشرآثار امام خمینی(س) اظهار داشت: امروز سامانه آموزش مجازی مؤسسه تنظیم ونشرآثار امام خمینی(س) بعد از گذشت حدود یک سال از راه اندازی یکی از موفق ترین سامانه های آموزشی کشور می باشد .

مدیر نمایندگی اصفهان مؤسسه تنظیم و نشرآثار امام خمینی(س) گفت : با دستور قائم مقام مؤسسه تنظیم ونشرآثار امام خمینی(س) جناب آقای دکتر انصاری و حمایت معاونت پژوهشی جناب آقای دکتر داستانی و مسئول پرتال امام خمینی(س) خانم دکتر  مصباحی، سامانه آموزش مجازی از بهمن ماه سال 1395 کار خود را آغاز کرد. به طور متوسط روزانه 15 هزار نفر از این سامانه بازدید دارند و تاکنون بیش از 28 هزار نفر در کلاس های آموزشی این سامانه شرکت کرده اند که فارغ التحصیل شده اند و یا در حال گذراندن دوره آموزشی هستند.

وی در مورد محتوای دوره های آموزش مجازی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی گفت: وصیت نامه حضرت امام خمینی(س) توسط خانم دکتر طباطبایی در 12 درسنامه تدوین شده است که با استانداردهای جهانی اسکورم سازی و به صورت متن و تصویر و 300 تست چهار گزینه ای درآمده است . تاکنون بیش از 18 هزار نفر ازشرکت کنندگان مدرک قبولی خود را اخذ نموده اند.

کمساری استقبال از این سامانه را چشمگیر عنوان و تصریح کرد: استان آذربایجان غربی با جذب 3960 نفر رتبه اول، اصفهان با 3899 نفر دوم و کرمانشاه با جذب 1918 نفر به دوره مجازی آموزش وصیت نامه امام خمینی رتبه سوم را دارند. در استان های کرمان 1710، خراسان جنوبی 1474، کردستان 1234، تهران 1151، قزوین 1120، خراسان رضوی 1111 و آذربایجان شرقی 940 نفر در این دوره ها شرکت کرده اند که به ترتیب در این استان ها نیز از نظر تعداد شرکت کننده در رده های چهارم تا دهم قرار دارند.

وی افزود: آموزش و پرورش، نهاد کتابخانه های عمومی کشور، وزارت علوم و دانشگاه ها، وزارت بهداشت و درمان، وزارت کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت ورزش و جوانان نهادهایی هستند که بیشترین استقبال را از این دوره های آموزشی داشته اند.

مدیر نمایندگی اصفهان مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی با بیان اینکه شرکت در این دوره ها به لحاظ مدرک تحصیلی هیچ محدودیتی ندارد، در مورد میزان تحصیلات شرکت کنندگان نیز گفت: از مجموع فراگیران تعداد 307 نفر با مدرک دکتری هستند که 57 نفر آنان عضو هیأت علمی دانشگاه ها می باشند. 7943  نفر با مدرک کارشناسی ارشد، 16355 نفر با مدرک کارشناسی، 1795 نفر با مدرک فوق دیبلم، 1779 نفر با مدرک دیبلم و 57 نفر با مدرک زیر دیبلم در این دوره ها شرکت کرده اند.

وی گفت : بالغ بر 15 هزار نفر از فراگیران آموزش مجازی در نظرسنجی در مورد سامانه آموزش مجازی و محتوای آن شرکت کرده اند و در پاسخ به سؤال «تا چه میزان با ارائه این قبیل دوره ها موافق هستید؟» بیش از 97 درصد گزینه زیاد را انتخاب نموده اند و در پاسخ به سوال «در مجموع دوره را چگونه ارزیابی می نمایید؟» بالغ بر 95 درصد گزینه عالی را انتخاب کرده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.