گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

بازدید 55 هزار نفر از زادگاه امام خمینی در سه ماه اول سال 97

در سه ماه اول سال 97 حدود 55 هزار نفر از زادگاه امام خمینی(س) در خمین بازدید کرده اند.

مدیر نمایندگی خمین مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی اعلام کرد: زادگاه حضرت امام در سه ماه اول سال 97 میزبان حدود 55 هزار نفر از عاشقان و دوستداران امام بود.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا مرودشتی مدیر نمایندگی خمین مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی، در گفت و گو با خبرنگار جماران، خبر از بازدید 55 هزار نفر از عاشقان و دوستداران امام از زادگاه معمار کبیر انقلاب اسلامی در سه ماه اول سال 97 داد و گفت: این عزیزان به صورت کاروان، اردوهای دانشجویی و دانش آموزی و گروه های خانوادگی از این مکان مقدس بازدید داشته اند.

وی با بیان اینکه با توجه به تقارن سه ماه ابتدای سال با ماه مبارک رمضان، نسبت به سال گذشته آمار بازدید کننده 5 درصد کمتر بوده  است، افزود: تعداد 120 نفر از کشورهای مختلف جهان از جمله ژاپن، چین و عراق به عنوان گردشگر از بیت و زادگاه امام خمینی(س) بازدید داشته اند .

مرودشتی در ادامه از توزیع 15 هزار بسته فرهنگی شامل کتاب، CD، پوستر و غیره در ایام عید و همچنین ایام ارتحال امام و دیگر مناسبت ها و برنامه ها خبر داد.

وی ادامه داد: در سه ماه دوم و فصل تابستان نیز این نمایندگی دارای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری است که ان شاء الله با همکاری دیگر ارگان ها و نهادها و سازمان های مردم نهاد و همت خود مردم، در بیت و زادگاه حضرت امام برگزار خواهیم کرد.

مدیر نمایندگی خمین مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی در پایان از آماده بودن پنج هزار بسته فرهنگی جهت ارائه به شرکت کنندگان در برنامه های این ایام و همچنین بازدید کنندگان از بیت و زادگاه امام خبر داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.