گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

درگفت و گو با جماران؛

دعوت عضو شورای شهر از شهروندان برای مشارکت در انتخاب شهردار تهران

در فرصت باقی مانده تا انتخاب شهردار تهران، از کاربران شبکه‌های اجتماعی دعوت می‌کنم که با هشتگ #شهردار_من ویژگی‌های مورد نظر خود در انتخاب شهردار تهران و مطالبات خود از اعضای شورای شهر را با دیگر اعضا و یکدیگر در میان بگذارند تا در انتخاب شهرداری قوی‌تر و کارآمدتر حتما مورد توجه قرار بگیرد.

عضو شورای شهر تهران از شهروندان خواست که معیارها و دغدغه‌های خود در مورد شهردار بعدی تهران را با هشتگ #شهردار_من در شبکه‌های اجتماعی با یکدیگر و اعضای شورای شهر در میان بگذارند. 

حجت نظری در گفت وگو با خبرنگار جماران درباره روند انتخاب شهردار بعدی تهران اظهارکرد: در جلسه روز یکشنبه شورای شهر تهران 28 نفر از سوی اعضای شورای شهر تهران به عنوان گزینه شهرداری تهران معرفی شدند و نحوه انتخاب نیز به این صورت بود که هر عضو نام پنج نفر از افرادی که به نظرش دارای بیشترین صلاحیت و توانایی برای تصدی شهرداری تهران بود را روی برگه رای گیری نوشت و در نهایت اسامی اعلام شد. 

وی با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده پروسه انتخاب شهردار تهران تا پیش از پایان اردیبهشت ماه نهایی خواهد شد، گفت: در جلسه امروز(سه‌شنبه) اعضای شورای شهر تهران از میان 28 گزینه موجود که البته برخی از آنها پیش از رای‌گیری انصراف داده بودند، هفت نفر را انتخاب کردند که این افراد به مرحله بعدی راه یافتند. این عزیزان دو هفته فرصت دارند تا برنامه‌های خود برای اداره شهر را به اعضای شورای شهر تهران ارائه کنند. 

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در نهایت با توجه به شاخص‌های در نظر گرفته شده، نظرات شهروندان و کیفیت برنامه اجرایی، شهردار تهران انتخاب خواهد شد، گفت: در فرصت باقی مانده تا انتخاب شهردار تهران، از کاربران شبکه‌های اجتماعی دعوت می‌کنم که با هشتگ #شهردار_من ویژگی‌های مورد نظر خود در انتخاب شهردار تهران و مطالبات خود از اعضای شورای شهر را با دیگر اعضا و یکدیگر در میان بگذارند تا در انتخاب شهرداری قوی‌تر و کارآمدتر حتما مورد توجه قرار بگیرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.