محمد میر محمدی درباره شخصیت سید صادق طباطبایی گفت: مرحوم طباطبایی بزرگ شده بیوت بزرگ اسلامی و روحانی و چکیده فضایل بیت های طباطبایی، صدر و بیت امام(س) بود.

محمد میرمحمدی، دبیرکل حزب تمدن اسلامی در خصوص نقش مرحوم صادق طباطبایی در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و ویژگی های خاص اخلاقی آن مرحوم در گقت وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی جماران گفت: دکتر سید صادق طباطبایی بزرگ شده بیوت بزرگ اسلامی و روحانی و چکیده فضایل بیت های طباطبایی، صدر و بیت امام(س) بود

وی افزود: مرحوم طباطبایی چه قبل از انقلاب و چه پس از آن خدمات زیادی در راه انقلاب انجام داد. از جوانی به نهضت امام(س) پیوست و دائما مورد توجهات حضرت امام(س) و یاران امام بود. مقام معظم رهبری هم از ایشان به عنوان یار دیرین انقلاب در پیامشان یاد کرده اند.

میر محمدی اظهار داشت: مرحوم طباطبایی فردی اخلاقی، متواضع، رحیم، زمان شناس و زبان شناس بودند که با تمام سنین مختلف توانایی برقراری ارتباط موفق و موثر داشتند. از طبع لطیف و ظریفی برخوردار بودند که از عوامل مهم جذب جوانان به ایشان بود.

دبیرکل حزب تمدن اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار جماران در مورد آخرین دیدار خود با مرحوم طباطبایی و حال و هوای آن دیدار گفت: آخرین باری که ایشان را دیدم مربوط به برنامه ای بود که اخیرا در شهر قم و در دبیرستان دین و دانش برگزار گردید و آن بزرگوار حضور داشت و راجع به تأسیس این دبیرستان صحبت کرد.

وی افزود: این شخصیت وارسته بسیار شیفته و تحت تاثیر شهید بهشتی، حضرت امام(س) و امام موسی صدر بود. شخصیت بزرگ و کامل ایشان با درس پذیری از این بزرگان این چنین رشد یافته بود.

میرمحمدی گفت: من همیشه از مصاحبت با ایشان لذت می بردم. هر مطلب و سخنی که ایراد می فرمود برای هر گروه سنی و سطح دانشی قابل استفاده بود. هرگز برای کسی بد نخواست و از کسی بدگویی نکرد. روحشان غریق رحمت ایزدی باشد ان شاءالله. بنده به عنوان دبیرکل حزب تمدن اسلامی به حاج سیدحسن آقای خمینی، خانم دکتر طباطبایی خواهر گرامی ایشان و همسر گرامی آن مرحوم و فرزندان رشیدشان تسلیت عرض می کنم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.