به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی روز یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی فردیس که در محل دفتر امام جمعه این شهرستان برگزارشد، افزود: تقاضای من این است یک لحظه شهردار و شورای شهر کرج خودشان را جای مردم فردیس بگذارند، اگر با آنها اینطور رفتار می شد، چه عکس العملی از خود نشان می دادند.
وی افزود: روالی که شهرداری کرج برای شهرستان فردیس در پیش گرفته توهین به شعور مردم و مسئولان است، از طرفی می گویند ما در سال صدها میلیون تومان از کرج برای فردیس هزینه می کنیم و فردیس درآمد ندارد و از طرفی به انواع و اقسام راه ها متوسل می شوند تا به هر قیمتی شده از جدا شدن فردیس از کرج جلوگیری کنند.
وی اظهار داشت: اکنون پرونده فردیس را به دیوان عالی کشور برده اند و به رای دولت اعتراض کرده اند و می گویند ما معترض هستیم چرا شهر کرج را دو تکه کرده اند.
ایمانی ادامه داد: از طرفی حالا می خواهید این خرج را نکنید، از طریق شکایت و راه انداختن جو و دامن زدن به مسایل مختلف می خواهید مانع مستقل شدن و هویت پیدا کردن فردیس بشوید و نمی خواهید فردیسی ها دستشان به جیب خودشان باشد و هزینه های خود را مدیریت کنند. حرف های متناقض را چگونه باید پاسخ داد.
وی اظهار داشت: چرا خودتان را در جایگاه بالاتر دیده و تصور می کنید که دست برتر دارید. با جمعیت بیش از 500 هزار نفری که در فردیس زندگی می کنند چرا اینگونه برخورد می کنید در حالی که نباید حق و حقوق مردم این شهرستان پایمال شود.
وی در بخش دیگر سخنان خود با تسلیت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: بعد از مراسم ارتحال امام (ره) مراسم ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی با شکوه تر از همه در کشور برگزارشد.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فضا را مدیریت کردند، شاید بعضی ها تصورشان این بود که ممکن است این مراسم یک تهدید باشد، عده ای بیایند از این مراسم سوء استفاده کنند، ولی مقام معظم رهبری این تهدید را به فرصت تبدیل کردند.
امام جمعه شهرستان فردیس گفت: همه نیروهای انقلاب را در این مراسم کشاندند و همه پای کار آمدند.
ایمانی افزود: حضرت آیت الله هاشمی در زمان حیات بسیاری از انتقادها، ناسزاها و مسایل را به جان خریدند، بخاطراینکه وحدت جامعه نشکند و آسیبی به جمهوری اسلامی وارد نشود.
وی افزود: خودشان در آن دوره منشا وحدت ملی بین جامعه بودند، نهضت فضایی را ایجاد کرد تا نیروهای انقلاب زیر این علم جمع شوند.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری

منبع ‫:‬ ایرنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.