نام والای شهیدان اسماعیلی افتخار بزرگی است برای خاندان مکرّم اسماعیلی که به حق از پیوستگان راستین نهضت حضرت روح الله و پیشگامان عرصه دفاع مقدس بوده است و بی شک برادر مرحوم شما علاوه بر اجر بزرگ جهاد در راه حق در پیشگاه خداوند متعال از برکات و فیوضات شهیدان سر افرازتان نیز بهره مند خواهد بود.

در پی درگذشت مرحوم حاج علی اسماعیلی، دکتر حمید انصاری قائم مقام موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در پیامی درگذشت این رزمنده بسیجی را به حاج حسن اسماعیلی (برادر سه شهید اسماعیلی) تسلیت گفت.

به گزارش جماران، پیام تسلیت دکتر حمید انصاری  به این شرح است:

بسمه تعالی

انّا لله و انّا الیه راجعون

برادر گرامی جناب آقای حاج حسن اسماعیلی

با نهایت تأثر و اندوه درگذشت اخوی بزرگوارتان رزمنده پاک باخته و بسیجی مرحوم حاج علی اسماعیلی (برادر سه شهید عالی مقامتان) را به جنابعالی و خاندان معزّز و عموم بازماندگان از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم. نام والای شهیدان اسماعیلی افتخار بزرگی است برای خاندان مکرّم اسماعیلی که به حق از پیوستگان راستین نهضت حضرت روح الله و پیشگامان عرصه دفاع مقدس بوده است و بی شک برادر مرحوم شما علاوه بر اجر بزرگ جهاد در راه حق در پیشگاه خداوند متعال از برکات و فیوضات شهیدان سر افرازتان نیز بهره مند خواهد بود.
اجر و صبر جمیل توأم با دوام توفیق و عزت برای جنابعالی و بازماندگان؛ و غفران واسعه الهی و حشر با حضرت ابا عبد الله الحسین(ع) برای آن مرحوم مبرور مسئلت می نمایم.

حمید انصاری 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.