رسیدن به اموری که در سند مطالبات شهروندان مطرح شده کار بزرگی است که افراد توانمند و شیفتگان خدمت را می طلبد؛ آن هم از هر جناح و طرز تفکری. در غیر این صورت باید عطایش را به لقایش بخشید و این خرابه را به آنهایی که قریب 16 سال مسبب آن بوده اند واگذار کرد.

سید علی صنیع خانی از رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس با ارسال یادداشتی به جماران، نسبت به فهرست ارایه شده از سوی اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران ابراز نگرانی کرد.

به گزارش جماران، در این یادداشت آمده است: 

بسمه تعالی
در فضای مجازی پس از اعلام لیست نهایی اصلاح طلبان برای انتخابات شورای شهر تهران اظهار نظراتی در مورد ترکیب لیست شده که البته نکات قابل توجهی هم مطرح شده بود. بر آن شدم موارد را عارض گردم که به صورت اتفاقی «سند مطالبات شهروندان» که به امضای جمعی از متخصصین شهری، نویسندگان، هنرمندان و فعالین سیاسی، اجتماعی و رسانه ای تحت عنوان «دیده بانان تهران، شهری برای انسان» رسیده، نظرم را به خود جلب کرد و به فراتر از آنچه که ذهنم را به خود مشغول کرده بود رسیدم که ضرورت پرداخت به آن نکات نبود. ان شاء الله مورد نظر شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان قرار گرفته و در لیست پیشنهادی تجدید نظر به عمل آید.
دوستان عزیز و ارجمند اصلاح طلب! وضع تهران و اقداماتی که باید صورت پذیرد در سند مطالبات مورد عنایت قرار گرفته، لیکن بدانید بدهی های کلان و تعهدات شهرداری که تحویل خواهند گرفت و رسیدن به اموری که دوستانمان در سند مطالبات مطرح فرموده اند کار بزرگی است که افراد توانمند و شیفتگان خدمت را می طلبد؛ آن هم از هر جناح و طرز تفکری. در غیر این صورت باید عطایش را به لقایش بخشید و این خرابه را به آنهایی که قریب 16 سال مسبب آن بوده اند واگذار کرد.
البته اگر دوستانمان قبل از اعلام لیست به این سند دسترسی یافته اند و به آن توجه نکرده اند باید خود پاسخگوی این مهم باشند.
و السلام علیکم و رحمت الله
سید علی صنیع خانی

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.