مسئول کمیته بانوان ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): زنان برگزیده کشور در روز دوازدهم خرداد با آرمانهای بلند رهبر کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق می کنند.

پروانه مافی؛ مسئول کمیته بانوان ستاد بزرگداشت امام خمینی(س) در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ستاد خبری و اطلاع رسانی مرکزی بزرگداشت امام خمینی (س) با بیان اینکه این کمیته پس از چند سال وقفه مجددا موجودیت پیدا کرده است، افزود: یکی از فعالیت هایی که این کمیته در مدت زمان محدودی که در اختیار داشته انجام داده است، تهیه یک مجله با عنوان «چشمه مهر» درباره زنان بوده است.

مافی ادامه داد: در این نشریه سعی شده نگاه امام به حضور زنان در حوزه های مختلف اجتماعی، سیاسی ، علمی و خانوادگی دیده شود.

مسئول کمیته بانوان ستاد بزرگداشت امام خمینی (س) اظهار داشت: در مجله «چشمه مهر» تلاش شده است تا مقالاتی از مسئولان رده بالای نظام و افرادی که در چنین زمینه هایی، اشراف علمی دارند، منتشر شود. این مقاله ها به زودی چاپ می شود و کار توزیع آن، قبل از مراسم بزرگداشت آغاز می شود.

مافی در توضیح برنامه دیگر کمیته بانوان تصریح کرد: برگزاری نشست صمیمانه زنان اسوه، ورزشکار و مدال آور در سطح بین المللی، همچنین قهرمانان داخلی، خانواده های معظم شهدا و بانوان هنرمند با حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی از برنامه های دیگر در حال پیگیری در این کمیته است.

وی اظهار داشت: یک نشست هم با میهمانان خارجی مراسم سالگرد تدارک دیده ایم که در این برنامه به بررسی نگاه حضرت امام نسبت به زنان و مسائلی که در حوزه زنان در کشورهای مختلف وجود دارد، می پردازیم. در این مراسم، عمدتا از کسانی که در کشورهای خودشان از فعالان حوزه زنان هستند، دعوت به عمل می آید و بروشورهایی تهیه می شود که در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

مسئول کمیته بانوان ستاد بزرگداشت امام خمینی (س) در آستانه بیست و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی درباره اقداماتی که این کمیته جهت تسهیل رفت و آمد بانوان برای سالگرد ارتحال ایشان به حرم مطهر، در نظر گرفته، تصریح کرد: با توجه به عمر کوتاهی که کمیته بانوان داشته و در حدی که امکانات به ما اجازه می دهد، با ستاد مرکزی بزرگداشت جلساتی را خواهیم داشت و پیشنهاداتی را جهت هرچه پررنگ تر کردن حضور بانوان در بیست و پنجمین سالگرد امام راحل، ارائه می دهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.