حمید کمانکش، فرماندار شهرستان خمین، گفت: دومین هفته فرهنگی بر آستان آفتاب خمین دوازدهم دی ماه جاری همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی آغاز می‌شود و تمامی نهادهای اجرایی باید در این رویداد فرهنگی مشارکت گسترده داشته باشند.

در آستانه برگزاری هفته فرهنگی «بر آستان آفتاب» در شهرستان خمین ، جلسه شورای اداری شهرستان خمین با حضور اعضای شورای اداری و محوریت برگزاری هفته فرهنگی خمین در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد‬.

به گزارش جماران، حمید کمانکش، فرماندار شهرستان خمین، در این جلسه گفت : دومین هفته فرهنگی بر آستان آفتاب خمین دوازدهم دی ماه جاری همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی آغاز می‌شود و تمامی نهادهای اجرایی باید در این رویداد فرهنگی مشارکت گسترده داشته باشند.

حمید کمانکش افزود : هفته فرهنگی بر آستان آفتاب این شهرستان در قالب برنامه‌های محتوایی و محوری شامل همایش‌ها، نشست‌ها و برنامه‌های خدماتی که مردم از آن منتفع می‌شوند و برنامه‌های آموزشی و هنری برگزار می‌شود و امید است این هفته فرهنگی، تبدیل به سنت شود.

وی ادامه داد: دومین هفته فرهنگی خمین با سالروز شهادت سردار سلیمانی و وقایع غزه همزمان شده است و این مناسبت‌ها باید در برگزاری برنامه‌های هفته فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار خمین ضمن تسلیت و تبریک شهادت سید رضی موسوی گفت: شهادت این شهید والامقام نویدبخش حضور سرداران بزرگ در نظام اسلامی و پیام‌آور رشد ریشه‌های مقاومت با الگوگیری از انقلاب اسلامی در دنیا است و وضعیت امروز دنیا پیام‌های بسیاری برای اهل تفکر و تأمل دارد.

وی اظهار داشت: تمام ادارات شهرستان باید در طول برگزاری هفته فرهنگی برآستان آفتاب خمین امکانات خود را در اختیار برگزارکنندگان این هفته قرار دهند.

کمانکش تأکید کرد: تمام مناطق شهری و روستایی باید درگیر برگزاری هفته فرهنگی برآستان آفتاب شوند و حال و هوای این هفته را داشته باشند و از ادارات کل استان مرکزی درخواست می‌کنم که در این هفته به بازدید از خانواده‌های شهدا و مددجویان نهادهای حمایتی بروند.

به گزارش جماران، حجت‌الاسلام و المسلمین سید جواد رضوی، مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) خمین، نیز در این جلسه ضمن تشریح برنامه‌های این هفته در بیت و زادگاه امام، از ادارات و نهادهای مرتبط درخواست کرد همچون سال گذشته در هرچه بهتر برگزار شدن این رویداد، همکاری و هم‌افزایی داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.