در ماه اخیر این حوادث افزایش وحشتناکی داشته است. در ماه گذشته چهار منزل مسکونی در شهرهای مختلف خوزستان دچار انفجار گاز شد. با این حال تاکنون اداره کل گاز خوزستان در این خصوص توضیحی ارائه داده است.

پایگاه خبری جماران؛ احمد مقدم موسوی: در صبح روز چهارشنبه انفجار گاز یک منزل مسکونی در یکی از روستاهای دشت آزادگان موجب فوت حداقل ۸ نفر شد. حجم انفجار بسیار گسترده بود. 

 انفجار گاز در منازل مسکونی‌ نخستین بار نیست که در خوزستان رخ می‌دهد، بلکه چندین سال است که به صورت زنجیره‌وار در حال رخ دادن است، بدون آن‌که هیچ نهادی توضیحی در خصوص آن رخ دهد.

اما به نظر می‌رسد در ماه اخیر این حوادث افزایش وحشتناکی داشته است. در ماه گذشته چهار منزل مسکونی در شهرهای مختلف خوزستان دچار انفجار گاز شد.

در یکم مهر ماه یک منزل در مسجدسلیمان منفجر شد. چندین نفر مجروح شدند و منازل اطراف این خانه هم بشدت آسیب دیدند.

در ۲۷ شهریورماه در شادگان انفجار مهیبی در یک منزل مسکونی رخ داد که ناشی از گاز مصرفی بود. چهار تن در این حادثه جان خود را از دست دادند، از جمله یک کودک ۱۱ سال! تعداد زیادی هم مصدوم شدند.

دو منزل تخریب شدند و منازل اطراف هم بشدت آسیب دیدند. حجم انفجار به حدی بود که یک رهگذر در خیابان به دلیل این انفجار فوت کرد.

در ۱۷ شهریورماه در خرمشهر بر اثر انفجار گاز شهری در یک منزل دو نفر فوت و هفت تن مصدوم شدند.

در این انفجار یک منزل کاملا تخریب شد و دو منزل مسکونی دیگر نیز دچار آسیب و ریزش شدند.

این آمار نشان می‌دهد که در هر دو هفته یک انفجار گازشهری در خوزستان رخ می‌دهد و مشخص نیست بار بعدی این انفجار در کجا خواهد بود!

با این حال تاکنون اداره کل گاز خوزستان در این خصوص توضیحی ارائه داده است. 

به نظر می‌رسد لازم است که استانداری خوزستان و نمایندگان خوزستان در مجلس در این خصوص ورود کنند و با بررسی این مساله خطرناک از بروز فاجعه‌ای دیگر جلوگیری کنند.

حجم ویدیو: 1.67M | مدت زمان ویدیو: 00:00:42
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.