مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم علی اصغر سعادتی جمعه 29 بهمن ماه 1400 برگزار می شود.

به گزارش جماران، مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر سعادتی جمعه 29 بهمن 1400، با رعایت پروتکل های بهداشتی بر سر مزار آن مرحوم برگزار می شود.

در اطلاعیه خانواده مرحوم سعادتی آمده است:

هو الباقی

چهل روز از غروب غم انگیز پدر گذشت

پدری که وجودش افتخار و صداقت بود و دلش دریای محبت

ضمن عرض سپاس و تشکر از الطاف کلیه سروران گرامی که در مراسم تشییع، خاکسپاری و مجلس ترحیم پدر مهربانمان، مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ علی اصغر سعادتی شرکت فرموده اند، به استحضار می رساند مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت آن مرحوم روز جمعه مورخ 29 بهمن از ساعت 10:30 الی 12 در قطعه 66 بهشت زهرا (س) برگزار می گردد، حضور شما عزیزان در این مراسم و قرائت فاتحه موجب شادی روح آن عزیز سفر کرده خواهد بود.

با احترام
محمد صادق و محمد حامد سعادتی

مرحوم علی اصغر سعادتی متولد مرداد ۱۳۲۹ در راوند کاشان، علاوه بر تحصیلات حوزوی دوره اول خارج فقه و اصول،  کارشناس ارشد پژوهش هنر و فیلمنامه نویسی بود. از جمله فعالیت های این مرحوم می توان به:  تاسیس معاونت هنری دفتر تبلیغات اسلامی قم در سال ۱۳۵۸ تحت نظر مرحوم آیت الله عبایی خراسانی، راه اندازی سه بخش: آموزش، پژوهش و تولید در تمام رشته های هنری در حوزه علمیه قم، عضویت در هیأت های داوری جشنواره فیلم و موسیقی و تئاتر فجر به نمایندگی از حوزه علمیه در پنج سال متوالی، ۱۳۶۲ تا ۱۳۶۷، تاسیس معاونت هنری در موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) تحت نظر مرحوم حاج سید احمد آقا خمینی یادگار حضرت امام(ره) و دکتر حمید انصاری در سال ۱۳۶۸، مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) از سال ۱۳۶۹ تا ۱۳۷۸ و ... اشاره کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.