سردار خدادی، بیش از 80 ماه در جبهه‌های حق علیه باطل در دوران جنگ تحمیلی حضور داشت و چندین بار در عملیات های مختلف مجروح و بارها بدلیل عوارض شیمیایی در بیمارستان بستری شده بود.

به گزارش جماران؛ سردار علی(حمید) خدادی، جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس و معاون ایمنی و اقدامات تأمینی ستاد کل سپاه که بیش از یک دهه رئیس دفتر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سپاه قدس بود، در روزهای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و پس از یک دوره تحمل بیماری، به حاج قاسم و جمع همرزمان شهیدش در دوران دفاع مقدس ملحق شد.

سردار خدادی، بیش از 80ماه در جبهه‌های حق علیه باطل در دوران جنگ تحمیلی حضور داشت و چندین بار در عملیات های مختلف مجروح و بارها بدلیل عوارض شیمیایی در بیمارستان بستری شده بود. 

وی پس از جنگ تحمیلی نیز در بخش‌های مختلف ستاد کل نیروهای مسلح و ستاد فرماندهی کل سپاه خدمت کرد و سالها نیز در کنار مدافعان حرم با سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش همراه بود.

سردار سرتیپ خدادی، صبح امروز و پس از طی یک دوره بیماری شدید ناشی از عوارض شیمیایی، به لقاءالله پیوست.

جماران شهادت سردار خدادی را به آقای محمد خدادی و سایر بازماندگان ایشان تسلیت می گوید.

***

پیام تسلیت سرلشکر سلامی

در پی شهادت سردار رشید اسلام سرتیپ پاسدار حمید خدادی معاون ایمنی و اقدامات تامینی سپاه ، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

 شهادت جانباز عالیقدر ، سردار رشید سپاه اسلام "سرتیپ پاسدار حمید خدادی" معاون ایمنی و اقدامات تامینی سپاه " را به محضر مبارک فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) ، خانواده مکرم و آحاد پاسداران انقلاب و همرزمان وی تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

 بی تردید  یاد ، خاطره و نقش آفرینی های سترگ و موفق آن شهید ارجمند و مخلص در سطوح مختلف حفاظتی و امنیتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح  طی چهار دهه اخیر ، از جمله دوره همرزمی و یاری بخشی به سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی در نیروی قدس  ، برای همیشه ماندگار و الهام‌بخش نسل‌های امروز و فردای این نهاد انقلابی و مردمی  و بلکه جامعه اسلامی خواهد بود.

 اینجانب از خداوند متعال برای آن شهید عزیز رفعت جایگاه و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ( ع) و شهدای کربلا و برای بیت شریف و آحاد همکاران و رهروان وی عزت،توفیق ،سربلندی، و ثبات قدم در طریق الی الله و پیشبرندگی اهداف متعالی انقلاب اسلامی و ملت عظیم الشان ایران را  مسئلت می جویم .

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
6 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.