فرمانده مرزبانی ناجا گفت: برخی مدعی هستند که مرزبانان با کولبران مقابله می کنند این در حالی است که این اظهارات کذب است و این عزیزان همواره مورد حمایت مرزبانان هستند.

به گزارش جماران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "احمدعلی گودرزی" با بیان اینکه بحث کولبران با قاچاقچیان در مرزها متفاوت است، اظهار داشت: برخی افراد با اظهارنظرهای غیرکارشناسی در حق مرزبانان بی مهری می کنند و ادعا دارند مرزبانان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با کولبران مقابله می کنند که این اظهارات و نظرات کذب محض است و این عزیزان همواره مورد حمایت مرزبانان هستند.

وی ادامه داد: کولبر واقعی، در زمان، مسیر تردد و همچنین کالای مشخص از مبادی رسمی ورود و خروج می کند این در حالی است که آن دسته از افرادی که به صورت غیرمجاز و غیرقانونی قصد ورود کالای قاچاق به کشور را دارند، قاچاقچی محسوب می شوند و برخورد با آنان خواسته مرزنشینان است.

 فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن احترام به کولبران و حمایت از آنان اعلام می دارد، مرزبانان در کنار مرزنشینان با اقتدار از مرزهای ایران اسلامی حراست می کنند و تحت هیچ شرایطی اجازه ورود کالای قاچاق و غیرمجاز به کشور را به قاچاقچیان نمی دهند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.