اتاق اصناف ایران به منظور اعلام همراهی با طرح «فاصله‌گذاری اجتماعی» بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش جماران، در بخشی از بیانیه اتاق اصناف ایران در خصوص همراهی با طرح «فاصله‌گذاری اجتماعی» آمده است: اتاق اصناف ایران بر خود لازم می‌داند ضمن قدردانی صمیمانه و صادقانه از کادر بهداشتی و درمانی کشور و اهدا عالی‌ترین درود‌ها به روح پرفتوح «شهدای سلامت» که در راه مبارزه با ویروس کرونا جان‌شان را از دست داده‌اند، بار دیگر بر لزوم همکاری و همیاری همه اقشار جامعه در مبارزه با این بیماری و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تأکید کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: در این میان، اصناف، کسبه، پیشه‌وران و بازاریان جای‌جای ایران که همواره در طول تاریخ ثابت کرده‌اند دل در گرو آبادانی و سعادت ایران و ایرانی دارند، بار دیگر وظیفه‌ای سترگ را بر دوش می‌کشند. چه آن دسته از فعالان صنفی که دوشادوش کادر درمانی کشور، جان بر کف دست نهاده در راستای تأمین مایحتاج و ارزاق عمومی تلاش می‌کنند و چه آن‌ها که از پسِ یک سال پرآشوب و سخت اقتصادی، به جهت تأمین سلامت جامعه، محل کسب روزی خود و خانواده‌شان را تعطیل کرده‌اند، در زمره تلاش‌گرانی محسوب می‌شوند که ایجاد فضایی امن و آرام در کشور را هدف گرفته‌اند.

در همین راستا، اتاق اصناف ایران بار دیگر از عموم فعالان صنفی در سراسر کشور دعوت به عمل می‌آورد تا با مشارکت حداکثری در طرح «فاصله‌گذاری اجتماعی» که توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا ارائه شده است، نهایت همکاری و همراهی حداکثری را داشته باشند. انتظار می‌رود اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های صنفی سراسر کشور، همچون همیشه در همراهی کامل با دیگر نهاد‌های مرتبط نظیر سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و قوه قضاییه نسبت به تحقق این طرح اهتمام جدی و بایسته داشته باشند.

تردیدی نیست که تداوم تعطیلی واحد‌های صنفی غیرضرور و ماندن در خانه‌ها برای هر یک از فعالان صنفی به منزله اقدامی ارزنده محسوب می‌شود و مشمول عنایات الهی و قدردانی فرزندان ایران‌زمین خواهد شد.

WhatsApp Image 2020-03-26 at 20.05.39

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.