استاندار تهران با اشاره به عواقب خطرناک چهارشنبه سوری از خانواده ها و همچنین رسانه ها درخواست کرد نوجوانان را نسبت به عواقب خطرناک بازی با مواد منفجره و آتش زا آگاه کنند.

به گزارش جماران، انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به ضرورت توجه به نکات بهداشتی و عدم تجمع و تردد غیرضروی جهت مقابله با کرونا به ویژه با توجه به فرارسیدن چهارشنبه آخر سال اظهار داشت: در چهارشنبه آخر سال برخی از نوجوانان و جوانان به خاطر رفتارهای غیرمسئولانه و غیرعاقلانه، سال نو را برای خود و اطرافیان تلخ می‌کنند، در این شرایط نکات بهداشتی برای مقابله با کرونا باید جدی تر گرفته شود.
 
وی ادامه داد: امیدوارم با هوشیاری و مشارکت همه شهروندان برای پرهیز از خطرات چهارشنبه‌سوری و توجه به توصیه‌های پلیس، کار پرسنل سلامت مضاعف نشود چرا که اکنون حافظان سلامت برای مقابله با کرونا بسیج شده اند و نباید با بی احتیاطی بار دیگری به حوزه سلامت جامعه تحمیل شود.
 
استاندار تهران با بیان اینکه باید خانواده ها و همچنین رسانه ها نوجوانان را نسبت به عواقب خطرناک بازی با مواد منفجره و آتش زا آگاه کنند عنوان کرد: به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا نباید با تفریحات ناسالم و ترقه‌بازی سبب ترافیک و شلوغی خیابان ها شد، ضمن اینکه صدای ناشی از انفجار برای نوزادان، خانم‌های باردار، بیماران و سالمندان بسیار خطرناک است؛ بنابراین از نوجوانان می‌خواهیم از این رفتارهای پرخطر بپرهیزند.
 
محسنی بندپی با درخواست چندین باره از شهروندان برای رعایت نکات بهداشتی و اجتناب از ترددهای غیرضروری خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست داریم در روزهای نزدیک به سال نو، بیش از پیش با درایت و عقلانیت به عواقب اقدامات خود بیاندیشند و رفتارها و تصمیم‌های مسئولانه داشته باشند تا با رعایت نکات لازم بتوانیم از پس این بیماری برآییم.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.