وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد با توجه به استقبال خوبی که از سوی دانش‌آموزان به عمل آمده است نیازمند این هستیم که فرصت آموزش را افزایش دهیم.

به گزارش جماران، محسن حاجی‌میرزایی در گفت‌وگو با شبکه خبر، اظهار کرد: هر روز صبح را با جلسه‌ای آغاز می‌کنیم تا وضع آموزشی را مرور ‌کنیم که در چه شرایطی هستیم و تلاش ما این است که جریان آموزش استمرار پیدا کند.

وی افزود: شبکه آموزش از روز گذشته به کمک ما آمده است و ۱۰ نوبت آموزش را در پایه‌های دوره اول و دوم ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه، فنی حرفه‌ای و کاردانش پخش می‌کند و از امروز این۱۰ نوبت به ۱۴ نوبت افزایش پیدا کرده است که در هفت روز هفته جریان دارد.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد با توجه به استقبال خوبی که از سوی دانش‌آموزان به عمل آمده است نیازمند این هستیم که فرصت آموزش را افزایش دهیم. با مدیران صدا و سیما گفت‌وگو کردم  تا بتوانیم از ظرفیت شبکه‌های دیگر آموزشی و تلویزیونی هم برای توسعه فرصت‌های آموزشی استفاده کنیم.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: با انجمن اولیا و مربیان نیز گفت‌وگو کردیم که از ظرفیت ۱۰ هزار مدرسی که برای خانواده دارد و همچنین با وجود ۳۷۰ مرکز مشاوره، به خانواده‌ها کمک کند تا مراقب آموزش فرزندانشان باشند.

حاجی میرزایی تاکید کرد: برای معاونان آموزشی ماموریتی تعیین کردیم که پروتکلی را برای مشارکت موثر مدیران و معلمان در این فرایند آموزشی تدارک ببیند و ما باید اطمینان پیدا کنیم که در همه مدارس مدیران اشراف کافی بر دانش‌آموزان دارند و ارتباط مناسبی را تحت نظارت مدیر با دانش‌آموزان دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.