معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی، تحقق سه جانبه گرایی را بزرگترین هدف این سازمان برشمرد و گفت: با تأکیدات مقام عالی وزارت و همچنین مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی امیدواریم با حضور تشکل های کارگری در ارکان تصمیم گیری ، زمینه مشارکت حداکثری شرکای اجتماعی در این سازمان فراهم شود.

 

به گزارش جماران، عادل دهدشتی در همایش منطقه ای روسا و مسئولان کانون های کارگران بازنشسته و مستمری بگیران جنوب غرب کشور در شیراز افزود: سازمان تامین اجتماعی، ماهانه ٩ هزار و ٦٠٠ میلیارد تومان پرداختی در قالب هزینه‌های مختلف از جمله مستمری بازنشستگان، خدمات درمانی و سایر تعهدات دارد. با همت مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی درآمد و مصارف ماهانه سازمان تامین اجتماعی سربه‌سر شده و تلاش می کنیم تعهدات را به موقع پرداخت کنیم.

وی با بیان اینکه بدهی سازمان تامین اجتماعی از ابتدای سال به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از13 هزار میلیارد تومان به ۶ هزار میلیارد تومان رسیده است، اظهار داشت : تا ماه های آینده این میزان بدهی به صفر خواهد رسید و دراین راستا به اهداف خود در اعتبار بخشی دفترچه های درمانی خواهیم رسید.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: از مهر ماه سال جاری و براساس تفاهم‌نامه منعقد شده با وزارت بهداشت، مطالبات جاری دانشگاه‌های علوم پزشکی درحال پرداخت است و با تسویه مطالبات معوق در ماه‌های آینده شاهد تحول قابل توجه در خدمات درمانی مراکز طرف قرارداد به بیمه شدگان تأمین اجتماعی خواهیم بود.

دهدشتی افزود : علیرغم وجود شرایط حاکم بر اقتصاد ، ازپیگیری حقوق حقه جامعه کارگری، بازنشسته و مستمری‌بگیران کوتاه نخواهیم آمد .

به گفته وی گفتمان سازی مفاهیم تامین اجتماعی، تعامل و ارتباط حداکثری با شرکای اجتماعی و همچنین تکریم ارباب رجوع از راهبردهای اصلی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی است .

وی خاطرنشان کرد :موضوع صدور کارت شناسایی بازنشستگان تا پایان سال جاری در دستور کار است و استان فارس نیز به عنوان استان پایلوت در این زمینه پیشرو خواهد بود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.