سیف‌الله مطلبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در بوکان افزود: برخی از این طرح ها طی روزهای نخست هفته دولت افتتاح شده است و برخی دیگر نیز در روز جاری و روزهای آینده به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه بودجه شهرداری ها در ابتدای سال تخصیص پیدا می کند، امید می رود تا در دهه فجر امسال طرح های بیشتری در سطح شهرهای استان به مرحله بهره برداری برسد.
مطلبی در خصوص اعتبارات سال جاری شهرداری های آذربایجان غربی، اضافه کرد: میزان اعتبارات مصوب شهرداری های این استان بالغ بر یکهزار و 620 میلیارد تومان است که این میزان اعتبارات مصوب شده با اعتبارات سال گذشته شهرداری برابر است.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان غربی در مورد کمک های دولت به شهرداری ها، گفت: کمک های دولتی مصوب از اعتبارات استانی در سال گذشته 101میلیارد تومان بود که تاکنون 66میلیارد تومان از آن اختصاص پیدا کرده است.
وی اظهار داشت: امسال نیز اعتبارات دولتی که برای شهرداری های استان مصوب شده بالغ بر 72 میلیارد تومان است که به مرور در اختیار شهرداری ها قرار می گیرد.
به گزارش ایرنا، در آذربایجان غربی بیش از 40 شهرداری وجود دارد؛ حدود 67 درصد از جمعیت سه میلیون و 800 هزار نفری استان در مناطق شهری استان سکونت دارند که شامل یک میلیون و 800 هزار نفر است.
7510/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.