به گزارش خبرنگار ایرنا، ناصر امیری شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری میاندوآب افزود: برخی افراد سعی دارند که عملکرد مسئولان را زیرسوال ببرند که برای جلوگیری از این امر، ارائه شفاف فعالیت های صورت گرفته به مردم بسیار مثمر ثمر است.
وی اضافه کرد: مسئولان، رسانه ها و فعالان حوزه های مختلف باید بیشترین اهتمام خود را برای رضایت روزافزون مردم به کار گیرند و در راستای ایجاد امید بیشتر در جامعه حرکت کنند که در آن صورت، رضایت الهی نیز میسر خواهد شد.
وی با بیان اینکه در دهه فجر امسال 68 طرح در میاندوآب افتتاح و کلنگ زنی شد، اظهار کرد: این طرح ها در راستای محرومیت زدایی و توسعه شهرستان بوده و با اهتمام ویژه دولت طراحی و اجرا شده است.
فرماندار میاندوآب تاکید کرد: افرادی که کارنامه مسئولان شهرستانی را زیر سوال می برند، به صورت مستند حرف بزنند و پاسخگوی مطالب خود باشند.
امیری از تمهید ادارات میاندوآب برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و افزود: در این راستا اقدامات لازم توسط دستگاه های خدمات رسان، شورای شهر و شهرداری انجام شده و امیدواریم در نوروز سال 1397 شاهد افزایش گردشگران ورودی به این شهرستان باشیم.
به گزارش ایرنا، در جلسه شورای اداری این شهرستان چند تن از مسئولان ادارات شهرستان در خصوص عملکرد و برنامه های خود در طول سال گزارش دادند.
شهرستان میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی واقع است و بیش از 277 هزار نفر جمعیت دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
9871/3093/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.