کارگردان مستند معراج عاشقانه گفت: مسئولین استانی از پروژه های مستند سازی حمایت کمتری می کنند. 
صابر مسعودی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود: حمایت مسولین استانی از پروژه های مستند سازی که جنبه ارزشی دارد کمتر است و حمایت از کار فرهنگی در حد حرف بوده و فقط چند سازمان حمایت محدودی دارند. 
مسعودی به موضوع مستند معراج عاشقانه اشاره کرد و گفت: این مستند در خصوص شهدای مدافع وطن از جمله شهدای مرزبانی و نیروی انتظامی استان با هدف آگاهی سازی و روشنگری مردم نسبت به کلمه مدافعین وطن که در واقع شهدای اسلام هستند ساخته می شود. 
این کارگردان ارومیه ای با تاکید بر اینکه این مستند در دوبخش 25 دقیقه ای تولید خواهد شد تصریح کرد: این پروژه از اردیبهشت ماه سال جاری شروع و مراحل تدوین ، ساخت تیتراژ و مصاحبه با مردم به اتمام رسیده و با هماهنگی های انجام شده توسط بنیاد شهید 3 شهید مدافع وطن معرفی خواهد شد و تا شهریور ماه سال جاری کل پروژه به اتمام خواهد رسید. 
وی بااشاره به اینکه این مستند یک کار ارزشی است نیازمند حمایت مادی و معنوی همه ارگان ها هستیم خاطر نشان کرد: متاسفانه مردم بیش از بقیه ارگان ها به کارهای ارزشی بها می دهند و همه اقدامات انجام شده در این مستند همه بصورت جهادی بوده است. 
مسعودی اظهار کرد: متاسفانه تا به امروز هیچ مستندی در مورد شهدای تاثیر گذار ولی گمنام ساخته نشده و تنها در مورد شهدای شاخص استان مستند و فیلم ساخته شده است واین مستند تنها مستند در سطح استان است که در مورد این شهدا ساخته می شود. 
کارگردان مستند معراج عاشقانه باتاکید بر اینکه این گونه مستند ها با اعتبار کم ساخته می شوند ولی تاثیر گذاری بیشتری دربین مردم دارند تصریح کرد: میزان اعتبار لازم برای این مستند 4 میلیون تومان است که اگر ارگان های دولتی و نظامی از مستند سازان جوان که با عشق به شهدا در این عرصه کار می کنند حمایت کنند می توان هرچه بیشتر و بهتر شهدا ی گمنام و تاثیر گذار استان را به مردم شناساند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.