به گزارش ایرنا محمدمهدی شهریاری روز جمعه در آیین افتتاح 38 طرح آبرسانی روستایی آذربایجان غربی که با حضور حسینعلی امیری، معاون رییس جمهوری در روستای زاویه جیک سلماس برگزار شد، افزود: 15 طرح اقتصادی و 176 طرح‌ کشاورزی با هشت هزار و 810 میلیارد ریال سرمایه گذاری نیز در این هفته کلنگ زنی می شود.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ابراز امیدواری کرد که مسوولان با تاسی بیش از پیش از روش های مدیریتی این بزرگواران در کنار مردم برای توسعه روزافزون کشور تلاش کنند.
استاندار آذربایجان غربی هفته دولت را هفته ملت خواند و از مسوولان دستگاه های اجرایی استان خواست تا به صورت شبانه روزی به مردم خدمت کنند.
وی با اشاره به مشکل برق 100 خانوار از اهالی روستای زاویه جیک سلماس نیز بیان کرد: این مشکل تا 20 روز آینده مرتفع و اقدامات لازم در این خصوص به سرعت انجام می شود.
به گزارش ایرنا در ادامه این آیین با حضور مسوولان استانی و معاون رییس جمهوری 38 طرح آبرسانی روستایی در مناطق مختلف آذربایجان غربی به صورت نمادین در روستای زاویه جیک سلماس به بهره برداری رسید.
برای اجرای این طرح ها که 18 هزار و 225 نفر از ساکنان مناطق روستایی را تحت پوشش قرار می دهد، حدود 181 میلیارد ریال هزینه شده است.
8135/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.