استاندار آذربایجان غربی گفت:  ورزش یکی از اتفاقاتی است که می تواند کشورهای مختلف را با یکدیگر دوست و نزدیک کند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی محمد مهدی شهریاری در دیدار با رییس کمیته داوران فدراسیون جهانی کاراته در ارومیه افزود: حفظ شان و جایگاه انسان ها بسیار مهم است و متاسفانه جنگ و کشتار اتفاقات شومی را در جهان رقم زده با این حال امیدواریم برگزاری مسابقات مختلف ورزشی از جمله کاراته بتواند دوستی بین اقوام و کشورهای مختلف را رقم بزند تا شاهد باشیم روزی جهان بدون اتفاقات شوم جنگ باشد.

شهریاری افزود: آذربایجان غربی آماده است تا این دوره از مسابقات را در سال های آتی با حضور کشورهای بیشتر و همچنین مسابقات وسیع تری را میزبانی کند.

وی با قدردانی از تلاش مسئولین فدراسیون جهانی در اضافه شدن ورزش کاراته به المپیک گفت: این رشته یکی از ورزش های مهیج در دنیاست و خوشحالیم به عنوان رشته جدید به المپیک اضافه شده است.

شهریاری ادامه داد: ورزش یکی از اتفاقاتی است که می تواند کشورهای مختلف را با یکدیگر دوست و نزدیک کند و برگزاری این رقابت ها با عنوان "صلح و دوستی" در این راستاست.

در دیدار خاویر اسکالانته رییس هیات داوران فدراسیون جهانی کاراته با اشاره به اینکه ارومیه میزبانی شایسته برای این رقابت هاست گفت: در طی ادوار گذشته و این دوره شاهد میزبانی خوب از سوی ایرانی ها و میهمان نوازی مردم ارومیه بودیم ضمن اینکه برقراری رقابت هایی با کیفیت نیز مزید بر علت بود و خوشحالیم این میزبانی همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایسنا؛ اسکالانته با اهدای لوح سپاس و مدال از تلاش استاندار آذربایجان غربی و میزبانی ارومیه قدردانی کرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.