به گزارش ایرنا، علی مجدآرا روز شنبه در مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش های همگانی آذربایجان غربی افزود: امسال راهکارها و برنامه ‌های این سند در قالب 14 طرح اجرا و بر اساس سند تحول ورزش همگانی گزارش‌ها احصا می شود.
وی بیان کرد: در سند جدید تحول، تعالی و آینده‌ نگری فدراسیون ورزش‌های همگانی و آموزش درست ورزش کردن به عنوان یک اصل و مبنا مورد توجه قرار می گیرد.
وی ادامه داد: سند تحول و تعالی ورزش های همگانی در قالب 2 جلد کتاب با هفت هزار نفر ساعت کار توسط متخصصان تهیه و تدوین شده تا چراغ راهی برای توسعه ورزش همگانی باشد و بر اساس منویات مقام معظم رهبری تدوین شده است.
رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی با اشاره به اینکه هیات های استانی و به تبع آن هیات های شهرستانی مرکز ثقل و نقطه قوت این فدراسیون در راستای همگانی کردن ورزش در سطح جامعه به شمار می رود، افزود: این فدراسیون با همکاری همه جانبه در حوزه توسعه ورزش در بین بانوان، اجرای دوره های آموزشی و توسعه کارآفرینی رتبه های نخست کشور را کسب کرده است.
مجدآرا اضافه کرد: این فدراسیون به لحاظ تعداد ورزشکاران سازمان یافته، بالاترین آمار را به خود اختصاص داده است و علاقه مندان به ورزش در واقع با کمترین هزینه نیازهای ورزشی خود را برطرف می کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی هم در این مجمع گفت: در ورزش های همگانی که با سلامت مردم و جامعه سروکار دارد باید پایبند به اصول و اخلاق باشیم و در جذب خانواده ها به سمت و سوی ورزش همه تلاش خود را بکار گیریم.
عبدالله چمن گلی بیان کرد: مربیان رشته های همگانی باید دانش خود را بروز رسانی کنند تا با برطرف کردن نیازهای جسمی و روحی ورزشکاران این رشته در راستای داشتن جامعه ای سالم و با نشاط قدم برداریم.
وی گفت: یک مربی علاوه بر دانش فنی باید یک روانشناس خوب باشد و با شناخت روحیه ورزشکاران و دادن مشاوره های مناسب در زمینه اطلاعات عمومی ورزش، زمینه مناسب برای توسعه ورزش همگانی را فراهم کند.
رییس هیات ورزش های همگانی آذربایجان غربی نیز گفت: طی یکسال اخیر تلاش برای شفاف سازی امور و استفاده از تمامی ظرفیت های نرم افزاری و سخت افزاری در جهت توسعه ورزش استان به کار بسته شده است.
عباس خورشیدی بیان کرد: برگزاری 2 دوره از جلسات شورای ورزش همگانی با حضور استاندار و تصویب برخی مصوبه های سازنده و اصولی، بسیاری از موانع و مشکلات این هیات را هموار کرده است.
وی کسب رتبه سوم هیات استان در ارزیابی سال گذشته توسط فدراسیون را موفقیت خوبی دانست و گفت: هم اکنون 22 کمیته فعال و پنج کمیته نیمه فعال تحت نظر این هیات در آذربایجان غربی فعالیت دارند.
به گزارش ایرنا مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش های همگانی آذربایجان غربی با حضور رییس فدراسیون در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.
سال گذشته 10 هزار و 775 ورزشکار بیمه شده در حوزه ورزش های همگانی آذربایجان غربی فعالیت داشتند.
7156 /3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.