سید محمدعلی آزاد موسوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازیکنان این تیم در گروه بندی لیگ منطقه یک کشور که یکی از سخت ترین گروه های حال حاضر کشور بود، شرکت داشتند و برای رسیدن به مرحله نهایی کار سختی مقابل تیم های قدرتمندی همچون گیلان و زنجان داشتند.
وی بیان کرد: خوشحالیم که با درخشش بازیکنان تیم در هفته های اول تا ششم رقابت های لیگ منطقه یک کشور و ایستادن در جایگاه سوم به هدف اصلی خود که رسیدن به مرحله نهایی لیگ ایران بود، دست یافتیم.
آزاد موسوی افزود: تیم ارومیه در رقابت های منطقه یک کشور با تیم های هیات تبریز، تکنیک سهند، هیات خوی، هیات اردبیل، هیات زنجان، هیات ابهر و هیات گیلان هم گروه بود.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات در مناطق پنجگانه برگزار شد، گفت: امیرحسین جلالت، امیرمحمد حکمت، بهداد سهرابی، کیان پزشکی، سینا علیزاده، پوریا عظیم زاده، آرتین صفایی، پوریا رضاپور، علی اصغر احمدزاده، سیپان آمویی و احمد رضا عظیم زاده بازیکنان شهدای دادگستری در این مسابقات هستند.
موسوی گفت: اسلام صفایی و حجت شریفی به عنوان مربیان و مهدی حکمت در سمت سرپرست تیم تکواندو نونهالان شهدای دادگستری ارومیه ایفای نقش می کنند.
به گزارش ایرنا در پایان این رقابت ها تیم هیات تکواندو خوی دیگر نماینده آذربایجان غربی با 13 امتیاز و امتیاز مدال قرآنی به مقام چهارم دست یافت.
تیم خردسالان و نونهالان شهدای دادگستری مقام قهرمان لیگ آذربایجان غربی و نایب قهرمان لیگ کشور را در کارنامه دارد.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.