عطا پاکمهر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد 44 طرح صنعتی و معدنی، 6 طرح کشاورزی، سه طرح میراث فرهنگی، 2 طرح فرهنگی، یک طرح ورزشی، سه طرح تعاونی، 17 طرح حمل و نقل و 2 طرح پزشکی است.
وی با تاکید بر اینکه با راه اندازی این طرح ها برای 835 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می شود، اضافه کرد: این تسهیلات از محل اعتبارات ویژه اشتغال با هدف خرید ماشین آلات، تامین سرمایه در گردش و خرید مواد اولیه در اختیار واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی قرار گرفته است.
وی ادامه داد: این تسهیلات به واحدهای تولیدی صنفی، مشاغل خانگی و تولید صنعتی از جمله تولید محصولات کشاورزی، استیصال معادن، پزشکی، خیاطی، تولید قطعات آبیاری تحت فشار، تولید ادوات کشاورزی، تولید خوراک دام و طیور اختصاص یافته است.
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوی ادامه داد: حمایت از تولید داخلی و اشتغال پایدار از مهمترین برنامه های این سازمان در جهت حمایت از واحدهای تولیدی است.
به گزارش ایرنا اجرای طرح های اشتغال فراگیر و پایدار روستایی همزمان با سراسر کشور، در آذربایجان غربی نیز از اواخر سال گذشته با تدبیر دولت تدبیر و امید آغاز شد و در ایجاد اشتغال برای جوانان بیکار نقش اساسی ایفا می کند.
7132/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.