محمدمهدی شهریاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باشگاه شهرداری ارومیه با تصمیم اعضای شورای شهر، مسوولیت تیم داری در لیگ برتر والیبال را بر عهده گرفته است و نباید در این برهه زمانی از این مسوولیت شانه خالی کند.
وی بیان کرد: باشگاه شهرداری ارومیه توقعاتی در نزد هواداران و جوانان والیبال دوست شهر ارومیه ایجاد کرده و در حالی که باید به آغاز تمرینات و آماده سازی تیم بپردازد، خبر از انحلال و تعطیلی به میان آمده است.
وی ادامه داد: اگر قرار بود اعضای شورای شهر و شهرداری ارومیه تصمیم به انحلال باشگاه بگیرند، این پیشنهاد باید پیش از این با قاطعیت مطرح می شد و شهرداری نباید در این برهه زمانی از تعهدات خود صرف نظر کند.
استاندار آذربایجان غربی در پاسخ به این سوال که در صورت عملی شدن انحلال باشگاه، استانداری تا چه حد می تواند برای حضور تیم والیبال ارومیه در لیگ برتر کشور کمک کند، گفت: استانداری، توانایی محدودی در اختیار دارد و نمی تواند تیم داری کند ولی برای حضور این تیم در لیگ برتر تلاش می کنیم.
به گزارش ایرنا، پنج تن از اعضای شورای شهر ارومیه با امضای نامه ای خطاب به رییس شورای شهر به دلیل مشکلات اقتصادی که گریبانگیر مدیریت شهری است، خواستار تعطیلی فعالیت های باشگاه شهرداری و انحلال این باشگاه شدند.
بر اساس این گزارش در جلسه هفته گذشته شورای اسلامی شهر ارومیه محتوای نامه ای که در آن به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص توسعه و توجه به ورزش همگانی به عنوان وظیفه ذاتی شهرداری اشاره شده، قرائت شد و پنج تن از اعضای جلسه آن را امضا و 2 نفر با آن به مخالفت برخاستند.
تاکنون 2 عضو شورای شهر ارومیه هنوز نظر نهایی خود را راجع به این نامه ابراز نکرده امضای نامه را به زمان دیگری موکول کرده اند.
در صورت امضای یک عضو دیگر، این طرح در صحن علنی شورای شهر به رای گذاشته شده و در صورت تصویب، شهرداری امسال در لیگ حرفه ‌ای تیم داری نخواهد کرد.
پروسه این پیشنهاد طی چند روز آینده مشخص و نتیجه نهایی آن اعلام می شود.
این پیشنهاد انحلال باشگاه شهرداری ارومیه در حالی مطرح شده است که امسال 2 تیم از شهر ارومیه در لیگ برتر والیبال کشور حضور خواهد داشت.
طی چند هفته گذشته بهروز عطایی و جاوید محسنی نیا به عنوان مربیان تیم های حاضر در لیگ برتر والیبال انتخاب شده است و قرار داد بسیاری از بازیکنان حاضر در این تیم ها نیز بسته شده است.
باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه از سال 1390 فعالیت خود را با تیم داری در رشته های والیبال لیگ برتر، تکواندو، اسکیت، تیراندازی، فوتبال بانوان لیگ برتر و هندبال لیگ یک آغاز کرده است.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.