به گزارش ایرنا تقی کهوریان روز دوشنبه در جلسه کارگروه امور زیربنایی استان که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد، افزود: در این زمینه نیز از گذشته مصوبه های وجود داشت و با وزیر راه و شهرسازی نیز مذاکره شده بود اما در جلسه شورای عالی شهرسازی با وجود حسن نیت وزیر برای حل موضوع، اعضا مخالفت کردند.
وی از مدیران جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و سایر دستگاه های ذیربط استان خواست تا قبل از جلسه آینده شورای عالی معماری و شهرسازی مذاکره های لازم را با مسوولان کشوری دراین خصوص انجام دهند.
معاون هماهنگی امور عمرانی آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به وضعیت اهالی روستاییانی که محل زندگی آنان در مخزن برخی از سدهای استان قرار گرفته است، گفت: زمین ها و منازل این روستاییان به قیمت کارشناسی و با رضایت آنان خریداری شده است و بیشتر اهالی نیز در روستاهای مجاور یا شهرها اسکان یافته اند.
کهوریان با اشاره به اینکه عده ای ایجاد یک روستای جدید را خواستار هستند، اظهار داشت: این پیشنهاد با توجه به آماده نبودن زیرساخت ها، کارشناسی شده نیست و بهتر است تا متقاضیان در روستاهای اطراف اسکان یابند.
به گزارش ایرنا در این جلسه مشکلات طرح هایی چون مرکز آموزش سلامت روستای بند، مجتمع گردشگری جاده شهید کلانتری، پیست اسکی خوشاکو و مجتمع گردشگری روستای کوسه بوکان نیز مورد بررسی قرار گرفت.
7125/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.