قاسم جلیلی نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد، 50 طرح برای پرداخت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده است.
وی ادامه داد: برای اجرای این 50 طرح 51 میلیارد ریال تسهیلات بانکی مورد نیاز است.
وی اضافه کرد: تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری فرصت مناسبی برای شناساندن توانمندی های جوانان و فعالان حوزه ICT و تقویت این توانمندی ها در مناطق محروم است.
وی افزود: باقی طرح ها نیز در مراحل تایید کمیته های شهرستانی و استانی در دست بررسی است و در صورت اتمام جهت پرداخت به بانک های مربوطه ارجاع می شود.
سرپرست اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات آذربایجان غربی ضمن معرفی توانمندی های حوزه فناوری اطلاعات به عنوان پیشران توسعه سایر بخش ها و زود بازده بودن اشتغال در این حوزه، از سازمان های جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان جهت راهنمایی و سوق دادن طرح ها به این حوزه درخواست همکاری کرد که مورد حمایت و استقبال معاونت اقتصادی و توسعه منابع استانداری قرار گرفت.
به گزارش ایرنا، طرح اشتغال پایدار روستایی از پاییز سال گذشته در کشور آغاز شده است و همچنان ادامه دارد؛ سهم آذربایجان غربی از این تسهیلات چهار هزار و 800 میلیارد ریال برآورد شده بود.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.