محمدحسین حسنی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باید مدیریت اجرایی را به جوانان سپرد و از بزرگترها به عنوان مشاور در کنار آنها بهره برد.
وی ادامه داد: جوانان استقبال خوبی از سازمان های مردم نهاد داشته و در حال حاضر 16 نفر تقاضای تاسیس داده اند که در دست بررسی است.
وی اضافه کرد: شهرستان ارومیه با 40 سازمان مردم نهاد بیشترین تشکل غیردولتی فعال را در آذربایجان غربی دارد و بعد از آن شهرستان های میاندوآب و بوکان در جایگاه های بعدی قرار دارد.
وی بیان کرد: دولت، سازمان های مردم نهاد جوانان را از امتیازهای خوبی مانند معافیت از مالیات و تدارک امکانات مناسب در ارتباط با بیمه برخوردار کرده و فرصت بسیار مطلوبی برای استفاده جوانان در این ارتباط به وجود آمده است.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: ضرورت تشکیل سازمان های مردم نهاد، آشنا ساختن جوانان با ویژگی های لازم برای همکاری در یک اجتماع کوچک است که در زمینه های خاص فعالیت می کنند.
حسنی افزود: دولت در چند سال گذشته با پرهیز از هرگونه شعارزدگی و تبلیغات، توجه خاصی به نیازهای جوانان ایرانی و به کار گیری آنان در حوزه های گوناگون مدیریتی داشته است.
450 سازمان مردم نهاد در این استان فعالیت دارد که این تعداد بیش از 2 برابر ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید است.
7510/3093/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.