آیدین بابایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات در رشته های فوتسال، دارت، شنا، فوتبال دستی و تیراندازی از یازدهم مرداد ماه در 2 بخش مردان و زنان آغاز شد.
وی بیان کرد: این دوره از رقابت‌ها با حضور بیش از 50 خبرنگار در ارومیه برگزار شد و افراد برتر هر یک از این رشته های ورزشی مورد تجلیل قرار گرفتند.
وی افزود: در رشته دارت مردان اکبر بابایی، مهرداد تبریزی و مجتبی اسماعیل زاد و در بخش بانوان نسا خلخالی، نرگس موذنی و سودا تیمورپور به ترتیب در جایگاه نخست تا سوم ایستادند.
بابایی ادامه داد: در بخش فوتبال دستی مردان محمد پاشازاده و علی پاشازاده و در بخش زنان نسا خلخالی و الهام غفاری اول شدند.
وی ادامه داد: در شنا داریوش محمدی، علی حاجی زاده اول و دوم شدند و مجتبی اسماعیل زاده و حامد عطایی به مقام سوم مشترک رسیدند.
بابایی گفت: در بخش تیراندازی مردان مجتبی عیوضی، نیما سعیدی و مجتبی اسماعیل زاد و در بخش زنان مریم رنجه بازو، ندا موسی زاده و (نسا خلخالی و الهام غفاری قره‌باغ) به ترتیب اول تا سوم شدند.
وی گفت: در فوتسال مردان که با حضور 32 خبرنگار در قالب چهار تیم برگزار شد، تیم ' فریاد ارومیه ' قهرمان شد و تیم ' خبر رسانا ' به سرپرستی و مربیگری رضا امین آذر توانست با 6 امتیاز و با تفاضل گل کمتر مقام دومی را از آن خود کند.
وی یادآور شد: رشته والیبال ساحلی هم با حضور 12 تیم به مدت یک هفته از 24 مرداد ماه شروع خواهد شد.
بابایی با ابراز امیدواری نسبت به برگزاری مستمر این مسابقات در طول سال، بیان کرد: کمیته فرهنگی ورزشی خانه مطبوعات آذربایجان غربی سعی بر این دارد تا با هدف افزایش نشاط جامعه خبری استان در مناسبت‌های مختلف برنامه‌های این چنینی را برگزار کند.
به گزارش ایرنا در حال حاضر 50 خبرنگار و عکاس ورزشی در آذربایجان غربی فعالیت دارند و پیش بینی می شود با افزایش فعالیت انجمن ورزشی نویسان، علاقه مندان بیشتری در این حوزه به فعالیت بپردازند.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.