فرماندار خوی گفت : تا پایان سال جاری ۵۰۰ تخت به تخت های بیمارستانی خوی اضافه می شود.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی عابدی در مراسم تجلیل از خبرنگاران خوی از تکمیل ۱۰۰ درصدی بیمارستان تامین اجتماعی خوی خبرداد و گفت : با افتتاح این بیمارستان در هفته دولت ۶۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی از مزایای آن بهره مند خواهند شد .
وی همچنین از تکمیل بیمارستان ۲۲۲ تخت خوابی امام خمینی خوی خبرداد و گفت : این بیمارستان بصورت ۱۰۰ درصد تکمیل شده و در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید .
فرماندار خوی پیشرفت بیمارستان آیت العظمی خویی را ۹۰ درصد اعلام کرد و گفت : برای تکمیل نهایی آن ۱۴ میلیارد تومان نیاز است که هیچ مشکلی در تامین اعتبارات وجود ندارد  و پیش بینی می شود بیمارستان آیت الله خویی تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد .
وی ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران بعنوان پل های ارتباطی بین مردم و مسئولین نقش بسزایی در انتقال اطلاعات درست و توسعه و پیشرفت جامعه ایفا می کنند .
وی تصریح کرد : خبرنگاران بی هیچ چشم داشتی و کمترین توقع در امر ارایه اخبار درست در جامعه تلاش می کنند .
وی بابیان اینکه  مسیر توسعه شهرستان خوی در فضایی آرام و بدون حاشیه پیش می رود و تلاش های زیادی در این راستا انجام شده است تصریح کرد :در ماههای  آینده نتیجه  بخشی از این تلاش ها خودش را نشان خواهد داد .
وی از دو بانده شدن راه های مواصلاتی خوی خبرداد و گفت : محور خوی _ سلماس تا هفته دولت آماده بهره برداری می شود و محور خوی، ایواوغلی هم با تکمیل ۵ کیلومتر باقی مانده اش تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد .
فرماندار خوی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا در خصوص وضعیت بیکاری در خوی اظهار کرد : خوی بامیزان  بیکاری ۸/۷درصدی در مقایسه با میانگین استانی وضعیت بهتری دارد .
وی افزود :در بخش اعتبارات روستایی و عشایری بیش از ۱۹ میلیارد تومان اعتبار در اختیار این شهرستان گرفته است که هر هفته جلسات اشتغال در محل فرمانداری خوی برگزارمی شود .
فرماندار خوی در خصوص جاده استراتژیک خوی - قطور هم اظهار کرد : اعتبارات این جاده از ردیف بودجه ملی است که در آینده نزدیک  برای تکمیل به پیمانکار واجد شرایط واگذار خواهد شد .
به گزارش ایسنا؛ در پایان با اهدای لوح سپاس از خبرنگاران تجلیل شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.