جواد آقازاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فاز توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) شامل 220 تختخواب، مورد بهره برداری قرار گرفته و آماده افتتاح رسمی با حضور دکتر حسن قاضی زاده هاشمی است.
وی اضافه کرد: علاوه بر آن فاز توسعه 100 تختخوابی بیمارستان آیت الله مطهری و بهبود هتلینگ 60 تخت بیمارستان آیت الله طالقانی نیز آماده افتتاح است.
وی بیان کرد: بخش 'دی کلینیک'/day clinic/ کلینیک تخصصی و فوق تخصصی تدبیر ارومیه نیز با 30 تختخواب آماده بهره برداری است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: بیمارستان زنان ارومیه نیز 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اخبار منتشر شده در خصوص راکد بودن این طرح نادرست است.
آقازاده با اشاره به احداث 2 بیمارستان بزرگ در خوی گفت: بیمارستان های آیت الله خویی و امام خمینی (ره) این شهرستان به ترتیب 94 و 99 درصد پیشرفت دارد.
وی افزود: بیمارستان امام خوی به زودی تجهیز می شود و بیمارستان آیت الله خویی نیز در مراحل پایانی ساخت قرار دارد.
وی اضافه کرد: افتتاح فاز دوم بیمارستان حضرت فاطمه (س) میاندوآب، ادامه احداث بیمارستان های اشنویه و پیرانشهر با پیشرفت فیزیکی به ترتیب 55 و 60 درصدی، کلنگ زنی توسعه بیمارستان نقده و آغاز احداث بیمارستان 350 تختخوابی مهاباد از دیگر برنامه های دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی است.
به گزارش ایرنا متوسط تخت بیمارستانی در آذربایجان غربی 1.1 به ازای هر یکهزار نفر است که با اجرای طرح های بیمارستانی این رقم به 1.7 به ازای هر یکهزار نفر خواهد رسید.
معاون علمی فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه به همراه استاندار آذربایجان غربی در روزهای گذشته و جاری از طرح های بیمارستانی خوی، سلماس و ارومیه بازدید کردند.
8137/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.